اخبار فرهنگی

ضررهای تولیدکننده باید متوقف شود



یک تهیه کننده فیلم درباره اکران فیلم ها در شبکه سینمای خانگی گفت: در صورت قرنطینه به دلیل شیوع اورا در کشور ، فیلم ها و فیلم ها همراه خوبی برای مردم بودند و ما باید از این سکو استفاده کنیم.

محمد حسین آل قاسیمی به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (خبر فوری) گفت: بیشتر فیلمسازان جهان در وضعیت سختی قرار دارند. “هفته گذشته ، بزرگترین شرکت سالن در ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرد. بیایید باشیم.

“شب کامل ماه” گفت: شرکتی مانند Netflix محصولی جداگانه و پر هزینه برای مشاهده آنلاین در طول سال دارد. سوال این است ، آیا آنها صدمه می بینند؟ یا مخاطب آنلاین مخاطب آنلاین کم است؟ اصلاً ما باید زیرساخت ها را بسازیم و در نظر داشته باشیم که شبکه سینمای خانگی روشی مناسب برای مشاهده آنلاین فیلم ها است.

القاسیمی تأکید کرد: نباید محصول را تحت تأثیر قرار داد: “باید شرایط به گونه ای باشد که مشارکت تولیدکننده و تهیه کننده به خوبی پیش برود و سود کسب کند.”

وی گفت: “ما باید به درستی با این مشکل مقابله کنیم تا سینماتوگرافی آسیب نبیند. البته اگر در این پروژه به درستی عمل کنیم ، هم تهیه کننده و هم مخاطب اصلی یعنی مردم ، راضی خواهیم شد.”

تهیه کننده “نفس” گفت: “مطمئناً در سازمان سینمایی برای اکران فیلم های آنلاین جست و جو صورت گرفته است و سپس این طرح پیشنهاد شده است.” تأمین کنندگان و تولیدکنندگانی هستند که در این زمینه تحقیقاتی انجام داده اند و خوب است که از تخصص آنها استفاده کرده و در جلسات شرکت کنید.

القاسیمی خاطرنشان کرد: نمایش آثار سینمایی در شبکه سینمای خانگی زمینه بسیار خوبی است ، اما برای انجام این کار ، باید با برنامه پیش برویم و به همه جوانب نگاه کنیم.

انتهای پیام


این مقاله مطابق با سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.