اخبار عمومی

زیرساخت‌های سیلزده بازسازی نشد/از استخر بی آب تا زمین بدون دروازه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – استانهای گروه: سیل ناخواسته و مخرب آوریل 2018 هو شهر و مردم پلدختر همچنان تحت تأثیر خسارت قرار گرفتند و زیرساخت های ورزشی این شهر به دلیل سیلاب به شدت آسیب دید.

استخر روباز پلدختر تخریب شد

پیش از بهره برداری از استخر استخر پلدختر ، روزانه صحبت هایی در مورد غرق شدن جوانانی که در آب های آزاد رودخانه ها و تالاب ها زیرساخت های ورزشی غایب شنا می کردند ، صحبت می شد اما طولی نکشید که طغیان پلدختر آب گرفت که پروژه آب گرفتگی شد. .

اکنون جوانان و مردم پل دوخت به رودخانه ها بازگشتند و و امسال همزمان با آغاز فصل تابستان ، 2 جوان از این شهر به دلیل غرق شدن در آب های آزاد جان خود را از دست دادند. و.

یکی از جوانان پلدختري در گفته و ایرو وی به آنلاین گفت: شهر پلدختر به عنوان گرمترین و جنوبی ترین شهر بیشترین استان لرستان از ظرفیت بسیار بالایی برای ورزش در زمینه های مختلف برخوردار است و مردم این شهر به عنوان یک نیاز اساسی سالها در انتظار بهره برداری از استخر این شهر هستند اما متأسفانه به دلیل سیلاب آسیب های زیادی را متحمل شده است.

غلام کریمیان اظهار داشت: متأسفانه فقط اخیراً جوانان پل دوخت از این مهارت استفاده کرده اند و در جریان طغیان های 28 آوریل 1998 به همراه سالن ها و مجتمع ورزشی در بخش غربی این شهر سیل زدند.

فضاهای ورزشی که سیلاب شده اند

یک ورزشکار جوان دیگر پلدختري در گفته و ایرو وی به آنلاین گفت: “حدود 2500 ورزشکار سازمان یافته با 30 هیئت ورزشی در پلدختر فعال هستند ، اما سالن ها و سالن های ورزشی این شهر در بخش غربی مجموعه ورزشی شهید واقع شده است.”سرمالیانوی گفت: “این مرکز متمرکز بود ، به طور جدی سیل را خراب کرد.

محسن دیناروند اظهار داشت: اگرچه در سال گذشته سالن های ورزشی تا حدی تمیز و مجهز شده اند ، اما هنوز هم کاستی های زیادی در این زمینه وجود دارد ، در حالی که در طول تعطیلات بیشتر تعطیلات برای غنی سازی جوانان اوقات فراغت در شهر مورد نیاز است. این اتفاق می افتد

مرد جوان پلدختري به عبارت دیگر ایرو وی به آنلاین گفت: “متأسفانه ، پس از 14 ماه سیل ، بسیاری از زیرساخت های مجموعه ورزشی شهید نابود شده است.”سرمالیاناین شهر آماده و بازسازی نشده بود و زمین فوتبال و مسیر آن که پس از سیل ساخته شده بود برای نقص آماده نشده اند و نقشه مصنوعی چمن مصنوعی پلدختر ترسیم شده است ، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی عملیات اجرایی شروع می شود. .

یک علفزار بدون پیکان و درها!

روح خدا رضایی گفت: “به غیر از اینکه بسیار کوچکتر از چمن های قبلی است و برای ورزشکاران این شهر مناسب نیست ، زمین فوتبال مجموعه ورزشی پلدختر فاقد فلش و دروازه است که باید قبل از کاشت چمن انجام شود ، اما متأسفانه اکنون ما باید برای این منظور چمن درست کرد. ” دوباره نابود شود.

وی افزود: وسایل روشنایی در مجموعه ورزشی کار دشواری است و تنها مجموعه ورزشی موجود در مخزن آب پلدختر به دلیل نبود چندین قطعه پس از سیل به پایان نرسیده و بازسازی شده است همچنین 14 ماه پس از سیلاب ، سالن ورزش های رزمی بود. از گل و لای حذف شده است. ” است

مجموعه ورزشی بدون توالت و آب آشامیدنی

این مرد جوان پلدختريوی افزود: قبل از طغیان ، خانه کشتی پلدختر مجهز به یخچال بود ، اما اکنون با وجود دمای بالای این شهر ، کولرهای آبی در این سالن نصب شده اند که مسئولیت پذیر نیست و هیچ کاری انجام نشده است اتاق خواب در جریان سیل آسیب دیده است. ” اما در عوض ساختمان اداری ورزش و جوانان در کنار آن تکمیل و مجهز به امکانات و تجهیزات است.

وی گفت: مجموعه ورزشی پلدختر مشکلات زیادی دارد: پس از سیلاب ، 20 درصد زیرساخت های ورزشی بازسازی شده است و مجموعه ورزشی این شهر هنوز فاقد بهداشت ، آب آشامیدنی و حتی آب پس از سیل است.

نیاز به تکمیل چمن شهر

رضا بخشی وندی گفت: دبیر ورزش و جانباز فوتبال تیم پرسپولیس پلدختر ایرو وی در مورد خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با توجه به ورزش و به ویژه فوتبال و فوتبال با توجه به اینکه ورزشکاران این رشته نسبت به سایر رشته های ورزشی در پلدختر جمعیت بیشتری دارند ، مسئولان خواستار ساخت زمین چمن دیگری مانند شماره 2 هستند. میدان این شهر ” برای فراهم آوردن شادی و نشاط در جوانان و بازیکنان فوتبال این شهر اقدامات بی دقتی انجام دهید.

وی اظهار داشت: مناسب است در کمترین زمان یک سالن ورزشی استاندارد برای فوتسال ایجاد شود تا ورزشکاران این رشته ورزشی جذاب و زیبا بتوانند با حضور در مسابقات استانی و شهرداری ورزش را رونق بخشند و در این صورت جوانان بیشتری به این سمت متوسل شوند. ورزش ” آنها کشیده شده اند.

مجاهد مرده همچنین صحبت رضایی مدیر سرمربی پرسپولیس پلدختر بود ایرو وی به آنلاین گفت: “مزارع چمن در پل دوختار که پس از تخریب سیلابها در فروردین ماه سال گذشته ساخته شد ، به دلیل نیاز فوری به یک منطقه استراحت ، برای آموزش و رقابت مناسب نیست.”

هیئت فوتبال بدون دفتر

وی افزود: بنابراین تیم های فوتبال شهرستان برای تمرین باید به چمنزار شماره دو زیادی احتیاج داشته باشند ، در حالی که جوانان پل دختار نمی توانند از زیرساخت های ورزشی روستاهای اطراف استفاده کنند زیرا مثلاً زمین است.مینی فوتبال »روستای سراب همام حتی برای جوانان آن منطقه مناسب نیست.

میر رضایی عنوان کرد: نبود خوابگاه ، سالن ورزشی و دفتر هیئت فوتبال یکی دیگر از مشکلات فوتبال شهر و مجموعه ورزشی آن است ، بنابراین پس از گذشت بیش از یک سال سیل ، هیئت فوتبال مربیان و بازیکنان محلی برای برگزاری جلسه یا یک قرارداد ثبت کنید آنها مجبور نیستند و باید در ساعات کاری به بخش آموزش بروند.

وی اضافه کرد: متأسفانه شهرهای پل دوختار و افراد عادی از مدتها قبل از چمنزارهای زیادی استفاده می کنند و این مسئله برای ورزش های شهر مشکل دارد.

سرمربی تیم پرسپولیس پلدختر همچنین عدم تعمیر و بازسازی صندلی های سکوی تماشاگر ، نبود توالت و کمد را از دیگر مشکلات فوتبال این شهر عنوان کرد.

سکوی مشاهده مجموعه ورزشی شهیدسرمالیان»به بازسازی نیاز دارد

اردشیر سلاح ها جانباز فوتبال پلدختر هم گفت ایرو وی به آنلاین گفت: “با توجه به اینکه مجموعه ورزشی شهید”سرمالیان“پلدختر در جریان طغیان ها به شدت آسیب دید ، اما تاکنون اقدامات خوبی برای بازسازی آن انجام شده است. تالار شهدای نعمتی و تالار کشتی پلدختر بازسازی شده است ، اما از نظر زیرساخت ها باید اقدامات بیشتری انجام شود.”

وی گفت: استخر استخر پلدختر که در اثر سیلاب آسیب دیده است ، باید هرچه سریعتر به دلیل آغاز فصل گرم تنظیم شود و جوانان منطقه برای شنا در آبهای آزاد به سمت شنا درآیند تا از غرق شدن آنها جلوگیری شود.

فوتبالیست کهنه کار پلدختر افزود: “سکوی دیداری در مجموعه ورزشی شهید”سرمالیانآسیب دیده است و نیاز به بازسازی دارد. این ورزشگاه همچنین خوابگاهی برای ورزشکاران میهمان و اتاقهای تعویض ندارد.

سلاح هاوی گفت: “با توجه به حجم بالای ورزشکاران فوتبال در این شهر ، زمین چمن مسئولیتی ندارد و لازم است در سایر نقاط شلوغ شهر مانند خوابگاه بسیجیان نیز وجود داشته باشد.” «کاووکالی“و” کوچه پاسداران “برای کاهش جمعیت زمین چمن ورزشگاه شهید”سرمالیان»، باید چمن مصنوعی ایجاد شود.

کمبود تجهیزات در سالن های بدنسازی

علی محمد نور علی وندی همچنین صحبت کردن رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر بود ایرو وی به آنلاین گفت: “به دلیل تخریب تجهیزات ورزشی در جریان سیل سال گذشته ، یک سری تجهیزات با کمک هیئت های ورزشی خریداری و تهیه شده است ، اما کافی نیست و تهیه تجهیزات تخصصی به کمک نیاز دارد و از مسئولان کمک می کند.

لی ، تأیید کرد: بیشتر امکانات ورزشی در شهر پلدختر مجهز به سیستمهای سرمایشی و گرمایشی است ، اما کافی نیست برای این منظور 500 میلیون تومان از این اعتبار صندوق های مالی برای این منظور اختصاص داده شده است و این مشکل در هفته های آینده حل خواهد شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر افزود: تاکنون حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار وزارت ورزش و همچنین 5 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار اعتبار سیل ماده 10 هزینه شده است. در پلدختر “

نور علی وندیوی به زیرساخت های ورزشی شهرستان پلدختر اشاره کرد که در اثر سیل تخریب یا خسارت دیده است و گفت: “اکثر سالن های ورزشی شهر پس از سیل ها بازسازی شده اند و تاکنون تنها استخر ، دیوار و کف آن است. مجموعه ورزشی شهید. “سرمالیاناین شهر در حال بازسازی است.

مقامات قول می دهند استخر را در 3 ماه دیگر تعمیر کنند

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از وقوع سیل ، خوابگاه های ورزشی تعمیر و ترمیم شد و مقرر شد خوابگاهی برای ورزشکاران احداث شود که متأسفانه هنوز به دلیل کمبود بودجه فراهم نشده بود اما بخش ورزش تنظیم شده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر یادآور شد: کلیه تجهیزات اداره کل ورزش و جوانان اعم از جداول ، صندلی ، رایانه ، چاپگر و غیره خریداری و راه اندازی شده است و این دفتر در نظر دارد یک مرکز همایش برای کلیه تجهیزات ورزشی خریداری شده را ایجاد کند. برای هیئت های ورزشی شهرستان آهسته

نور علی وندیوی افزود: یک استخر کاترپیلار در سطح شهر که در سیل سال 2009 به شدت آسیب دیده است ، اخیراً پس از گذشت بیش از یک سال تعمیر شده است و امید می رود طی 2 تا 3 ماه آینده تحویل و آماده خدمت رسانی به جوانان شود. “

کمبود آب و نبود گاز در استخر استخر پلدختر

وی گفت: از زمان جاری شدن سیل ، اقدامات لازم برای راه اندازی استخر آسیب دیده “امید” در پل دوختار از جمله حذف زباله ها ، حفاری کاسه های استخر شنا و موارد اداری آن ، اتاق موتور و کانال های انرژی و همچنین نصب برخی تجهیزات مانند دیگهای بخار و پیمانکاران. او کار می کند

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با توجه به شروع فصل تابستان با توجه به مشکلات پیش روی استخر استخر پلدختر ، توجه کرد و افزود: اکنون مشکل اصلی با این عمل رواج بیماری است. “” تاج این امر به این دلیل است که برخی از شرکت ها برای این منظور بسته شده اند و اداره ورزش و جوانان پلدختر ممکن است با مشکل بودجه ، تعمیر و خرید تجهیزات برای هموار نگه داشتن آن روبرو شود.

نور علی وندی، به یاد آورد: همچنین کمبود آب و نبود گازرسانی در استخر استخر پلدختر یکی دیگر از مشکلات تهیه آن است که طبق قول مدیران ذیربط در سطح شهر ، این مشکل در هفته های آینده حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تاکنون مبلغ 320 میلیون تومان از حساب هیئت های ورزشی و 1 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات ماده 10 سیلاب برای تنظیم استخر شنا در نظر گرفته شده است.