اخبار حوادث

مرگ و زندگی قاتل در دستان دختر مقتول / پرونده ای که بعد از 20 سال به جریان افتاد

قتل قاتل

ایران نوشت: “20 سال با همدستی دوست خود را به حال مرتکب قتل شد و با قرار وثیقه آزاد او انجام شد آن را به دختر, قربانی, یک بار دیگر قدرت نزدیک بود به

این شب از تاریخ 14 مارس در سال 79 و با کشف بدن انسان از خون ناشناس, در زیر پل تهرانسر در دستور کار این پلیس پس از بیش از 20 سال و در زمان های دیگر جریان یافته است.این جسد متعلق به مردی به نام فریبرز شده است. همسر وی در آغاز این نظر سنجی, او گفت که شوهر او در روز حادثه مثل همیشه برای رفتن به محل کار و رفت و دیگر نیست. او یک پسر است که 16 سال و دو نوجوان شده اند.
درگیری در خانواده
به عنوان همسر قربانی در این بیانیه او مطرح شد ، کارآگاهان در تحقیقات از همسایگان به این خبر که فریبرز اعتیاد به مواد مخدر و داشتن همسر خود را به عنوان یک نتیجه از این مسئله و با آن به نبرد با.
او با اعتراف به جرم و جنایت
به عنوان به زودی به عنوان پلیس مهناز سوال دوباره و دوباره به دستکاری وجدان برای درخواست کمک. این زمان قتل و یک رمز و راز به هم باز کردن رمز و گفت: فریبرز میزان اعتیاد به مواد مخدره که بود و که او را نابود کرده بود و آن را از دست چیزهایی که او خسته است از بههمین دلیل من تصمیم گرفتم همه چیز خوب است. این موضوع برای من سروش و دوستان خود ‘ بهرام گفت و آنها قتل به آن را انجام دهد. است که با توجه به توابع که از قبل کشیده شده ما تداوم دخترهایم به خرید خارج از خانه کار می کنیم. سروش بهرام و البته شوهر من در حال رفتن به قرار دادن به مرگ و به خاک سپرده شد داخل پتو قرار داده و آن را در زیر پل و پل رها شده بود. من می دانم که بعد از مدتی یکی از دوستان, خانواده, و خانواده, مهارت های فریبرز آن را به پلیس به عنوان من فکر کردم از آن. ساخته شده است یک اشتباه است و با اعلام خبر ناپدید شدن او و سعی در تحقیقات راه mudança.Com به این می گویند اما سروش و بهرام و دستگیر شدند. قضات دادگاه سروش بهرام و به مجازات محکوم کرد حمله به مهناز 15 سال از بازداشت صادر شده است. پس سروش در زمان ارتکاب جرم 16 سال و بالاتر آغاز شد به کانون اصلاح و آموزش فرستاده شده به شما.
بخشش از نوه
زمان اعتقاد سروش شده بود پدر و مادر فریبرز پرداخت نوهشان گذشته بوده است.بنابراین سروش پس از این زمان از این سرویس و خدمت ماموریت او از جنبه عمومی جرم او از زندان آزاد شد.مهناز همچنین هنگامی که شما صرف مقدار زیادی از زمان برای خدمت حکم خود را از عملیات. تنها متهم در مورد بهرام بود که در زندان است. از پدربزرگ و مادربزرگ سروش در این دوره و او و او و او می گوید یک داستان دم از این رویداد و قتل پدر خود در نظر گرفته شد به سروش یکی از خواهرهایش در طول روز با مراجعه به دفتر پرداخت بهرام گذشته بوده است. اما یکی از دختران است که برای ادامه نیاز به در نظر گرفتن یک متهم. با توجه به اینکه دو نفر از بندگان تخمیر است که به رضایت خود را و که او تا به حال صحبت و بهرام نیز زمان بسیار طولانی در زندان او بسیار موفق بوده است با یک پیوند ارسال شده است.
بهرام پس از وثیقه در خارج از زندان زندگی می کنند و یکی از جدید را آغاز کرده است او در حال حاضر متاهل و پدر یک فرزند است تصور شده است در واقع بعد از بیش از 20 سال بار دیگر این شانس را به آن را یک گام به دور از چوبه دار در این کشور است.” در حالی که آن را به نظر می رسید در مورد این جرم عفو اخیر متهم کرده است. … , خواهر, سروش, برای تعقیب کیفری من به نام در برای اجرای این پاداش بهرام بود.مرد جوان گفت: من از زمانی که من یک کودک کوچک و توانایی برای پیگیری پرونده قتل پدرم نداشتم اما در حال حاضر که من فرستاده شده است و توانایی بازپرداخت پول دیهای با برادر من و خواهر من می خواهد من را به و پرداخت پول نامیده می شود برای انتقام و مریخ هستم. نهایی دادخواست. ” دستور بازداشت دوباره بهرام صادر شده است و به مرد جوان که دو روز قبل از دستگیری و در زندان رجایی شهر منتقل شده به آن است.مرد جوان موفق به جلب رضایت یک دختر جوان قربانی به شما با پارچه مزین کردن آن است.