اخبار فرهنگی

واکنش وزیر بهداشت به بزرگداشت درگذشتگان کرونا در ۳۳ شبکه

وزیر بهداشت در نامه ای به معاون رئیس استان از زبان نقش بازی کردن بازی های ویدئویی در رسانه ها در زمینه اطلاعات عمومی مطابق با رشد ویروس “کرونا” او تشکر کرد.

به گزارش خبر فوری و روابط عمومی و امور استان ها و جرایم سازمان یافته پس از پخش ویژهبرنامه به مناسبت رفتگان بیماری کرونا ، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه کبری(س) ۳۳-از-شبکه شامل شبکه های استانی و به گسترش پیام از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهد بود در نظر گرفته شده برای این برنامه علی دارابی _ معاون وزیر امور خارجه برای امور استانهای صداوسیما_ نام این عمل نمک و مجموعه تلاش های یک تیم از پزشکان از این کشور در مبارزه با این بیماری کووید – ۱۹-ستایش.

وزارت بهداشت و درمان آنها همچنین در نامه دیگری خطاب به گریپ فروت, معاون رئیس استان با تشکر از شما برای پیام آن می گوید: این پیام دلگرم کننده است برای من و همکاران من بودند ، و غیره. اما اگر شما همراهیهای نوع و شبانه روزی و دلسوزی برای شما در تمام شبکه های ملی و استانی قطعنامه. نماز همکاران من در جلوگیری از این بیماری و در نتیجه آن را نمی خواهد همان خواهد بود.

او گفت: نمک است و در ادامه حرف او گفت: نقش غیر قابل تعویض است که در رسانه ملی برای کسب اطلاعات و افزایش آگاهی عمومی و همچنین برای بهبود روحیه مدافعان مراقبت های بهداشتی در تاریخ کشور ما به عنوان یک دستاورد مهم برای یک شات. امید است در ادامه راه ما می تواند از کمک های ارزشمند و به همه همکاران و ارجمندتان را به استفاده از آن و چگونه به زودی و با کنترل کامل از کنترل بیماری از سلامتی و نشاط مردم عزیز کشور ما و خودمان.

پایان پیام