اخبار حوادث

رفتارشناسی گسل‌های تهران / پیگیری شناسنامه فنی ساختمان‌های ۲۰ سال ساخت

آفتاب نیوز:

انوشیروان محسنی بندپی در یک نشست تخصصی مدیران و مدیران ارگانهای علمی برای بررسی و تصحیح رفتار ماشینی ها در تهران ، وی به محوریت این نشست اشاره کرد. بر اساس تلاشها و مبادلات مشترک.

وی ادامه داد: “با توجه به اینکه زلزله دارای جدول زمانی مشخصی نیست ، باید اقدامات لازم صورت گیرد و برای کاهش خسارات آماده شود. علاوه بر این ، قانون جدید مدیریت بحران از قابلیت های خوبی برخوردار است و تعهدات آژانس ها تعریف شده است.”

رفتار نارسایی های تهران / نظارت بر شناسایی فنی ساختمانهای ساخته شده در 20 سال

استاندار تهران سپس اظهار داشت: خرابی های تهران تقصیر ماشا ، شمال تهران ، ری ، پاکدشت و ملارد شمالی است و باید تمام دستگاه های مسئول زلزله آماده شود و بنابراین ما خواستار آن هستیم.

محسنی بندپی با اشاره به برنامه های بلند مدت برای جلوگیری از خطرات ، اظهار داشت: ارزیابی از 246 هزار خانه روستایی انجام شده است و تعداد خانه هایی که باید احیا شوند محاسبه شده است و این اقدام در تهران ادامه خواهد یافت. در ساختمان های قدیمی تر از 20 سال ، مسکن ایمن در حال بازسازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، بندپی تصریح کرد: در این آخرین زلزله آمادگی آژانس های مختلف از جمله ماه سرخ ، خدمات اضطراری و غیره محقق شد ، اما باید اقدامات پیشگیرانه و اقدامات لازم برای آرامش مردم انجام دهیم.