اخبار فرهنگی

پخش ۶۰ فیلم از تلویزیون

بیش از 60 فیلم ، نمایش تلویزیونی و انیمیشن در آخر هفته ها از تلویزیون پخش می شود که همزمان با عید غدی است.

به گزارش خبر فوری ، بیش از 60 فیلم از پنج شنبه ها ، جمعه ها و شنبه ها ، 16 ، 18 و 18 مردادماه از شبکه تلویزیونی سیما پخش می شود که مربوط به عید قربان و روز خبرنگار است.

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم ها و نمایش های تلویزیونی و انیمیشن های “در جستجوی خوشبختی” ، “حباب” ، “یکی دیگر از غدیر مرجی” ، “بیایید در مورد گذشته صحبت کنیم” ، “ماه عسل یونانی” ، “ایستگاه فضایی سالیوت 7” ، “اسلای من استیشن” ، ” “مرد سرعت” ، “چگونه اژدها خود را آموزش دهیم (دنیای مخفی)” ، “من پدر خوبی هستم” ، “کلبه هورنر” ، “لیلی با من 1 و 2 با من است” ، “گزارشگر ویژه” ، “قناری زرد” ، ” سلام آقای میلیاردر “” ماموریت مخفی “،” رقصنده با گرگ “،” خانه تنهایی “،” دیدار با آقای مجری “،” پسر غول پیکر “،” مرد کوچولو “،” دزد بانک “،” مثل یک اردک “،” لیوان دودی ” چای داغ “،” رادیو آبادان “،” دوچرخه باز هشتگ “،” گروه ماجراجویی “،” راز امپراتور “،” داستان اسباب بازی 4 “،” ریو 1 و 2 “،” عامل مخفی پدربزرگ “،” روبو “از نبض جنگل “،” جاسوس نامرئی “،” بروبکر “،” ساده لوح “،” احمق و احمق 2 “،” رویاهای کشنده و کوچک “،” کودکان شهری “،” پلیس و خانواده رابرسون “،” آپارتمان شماره 13 ” ، “کیش و مت” ، “بوستر اسکراب” ، “فرار پرنده” ، “افراطیون” ، “گودزی” lla “،” Manicarnica: Queen Queen Johnson “،” The Great Controversy “،” Braway Bride “،” Travel “to China”، “Jack Kangaroo”، “Two and a half”، “ترس و لرزیدن” ، “همیشه خوشبختی” ، ” “نگاه کن” ، “برادر کجا” و “دزدان دریایی کارائیب 1” پنجشنبه و جمعه و 16 ، 17 و 18 آگوست از کانال های سیما پخش می شوند.

**** One Sima Sarea

فیلم “در جستجوی خوشبختی” به کارگردانی گابریل موچینو ، پنجشنبه 7 مرداد از یک سیما پخش می شود.

خلاصه داستان این فیلم از بازیگران ویل اسمیت ، جیدن اسمیت ، تندی نیوتن ، دن کاستلانتا و میشل کروزیک ساخته شده است ، کریس گاردنر سیاه ، اسکنر پزشکی 1981 ، زندگی بسیار سختی را با لیندا در سانفرانسیسکو و پسر خردسالش کریستوفر انجام می دهد. . وضعیت مالی کریس بسیار بد است. قادر به پرداخت اجاره نیست ، صاحبخانه اخراج می شود و لیندا ترک می کند. کریس ، ظاهراً پدر خوبی و کریستوفر است ، دچار مشکل می شود. کریس در تلاش است تا این شرکت را استخدام کند و از طرف دیگر باید کریستوفر را حفظ کند.

***********************************************

مجموعه تلویزیونی “حباب” به کارگردانی “کریم سربخش” از جمعه 8 مرداد ساعت 16:00 از یک سیما پخش می شود.

“حباب” داستان بهروز افروز را که برادرش را به دلیل داروهای روانگردان از دست داد ، روایت می کند ، به این معنی که آنها به کشورهای غیر از داروی استاندارد قاچاق می شوند. بین …

سیاوش خیرابی ، بیتا سحرخیز ، فخرالدین صدیق شریف ، کیوان محمود نژاد ، سیاوش مفیدی ، رضا بنفشه خواه و توفان مهردادیان از جمله بازیگرانی هستند که در این لوکس بازی کرده اند.

***********************************************

فیلم سینمایی “یکی دیگر از غدیر مرجی” به کارگردانی “مجید شفیع زاده” از شنبه 9 مردادماه ساعت 9 از یک سیما پخش می شود.

این فیلم توسط غدیر خم روایت می شود.

**********************************************

فیلم سینمایی “صحبت از گذشته” به کارگردانی “حمید نعمت الله” از شنبه 9 مردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان این فیلم در مورد سه زن سالخورده است که قصد سفر دوباره دارند

در این فیلم؛ سورایا قاسمی ، پوراندخت مهیمان و آزیتا لاچینی اجرا کردند.

***********************************************

**** آیا سیما سرعا

مجموعه تلویزیونی “ماه عسل یونانی” به کارگردانی “حامد امرائی” پنجشنبه 7 مردادماه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: تینا و کمال یک زوج جوان هستند که تصمیم گرفتند پس از عروسی خود به یونان بروند. کمال یک جوان بسیار غیرمسئول است که برای خرید بلیط و ترتیب سفر نیاز به پول دارد. جمال به یکی از طلبکاران خود پول داد تا بتواند برای کمال و تینا کارت بخرد ، اما بستانکار به جای بدهی جمال پول را گرفت و در نتیجه کارت نخرید. تینا و کمال که پیش از این به دوستان و اقوام خود گفته بودند که در یونان در یک ماه عسل رویایی هستند ، برای تعیین پول و بلیط به قزوین می روند. از طرف دیگر ، با هر کاری که جمال انجام می دهد ، نمی تواند پول خود را پس بگیرد …

حدیث فولادوند ، نیما شاهرخ شاهی ، میرتاهر مظلومی ، خشایار راد و فرحناز مونفی در فیلم تلویزیونی “ماه عسل” ظاهر شده اند.

***********************************************

فیلم “ایستگاه فضایی سالیوت 7” به کارگردانی “کلیم شیپنکو” از جمعه 8 مردادماه ساعت 1 بامداد از تلویزیون دو سیما پخش می شود.

خلاصه داستان این فیلم از بازیگران پاول درو یانکو ، لی آندری یوکوف و لیوبوف آزیونیوا ساخته شده است: ایستگاه فضایی Salyut روسی است و به طور ناگهانی شکست خورده است. این جسم سنگین می تواند 3 ماه در مدار بماند. می افتد. بنابراین ، آژانس فضایی به سرعت تیمی از دو نفر را که مهندس ساخت سالیوت و بهترین فضانورد وی را تشکیل می دهند به ایستگاه می فرستد. به محض ورود ، صفحات خورشیدی گروه متوجه شیئی می شوند که مانع از کارکردن آنها می شود و در نتیجه برق را خاموش می کنند ، اما ابتدا باید آب و یخ را از ایستگاه جمع کنند. به طور غیر منتظره ، قطرات آب وارد فضاپیما می شوند و آتش و اوضاع را تشدید می کنند. فرمانده آژانس فضایی قول می دهد …

***********************************************

مجموعه تلویزیونی “عموی من” به کارگردانی “محسن کمالی دولت آبادی” از جمعه 8 مرداد ساعت 8:00 از تلویزیون دو سیما پخش می شود.

این فیلم در مورد دو پسر عموی به نام های پرویز و منوچهر است که عضو یک کارخانه بودند ، که ورشکسته می شوند و به دلیل بدهی و چک های بد مجبور به فروش کلیه معیشت خود هستند. این دو پسر عموی و همسرش شوکت و کوکاب به دلیل مشکلاتی مانند چاقو و پنیر در کنار هم هستند. پرویز و منوچهر اختلافات و رقابت های زیادی با یکدیگر پیدا کرده اند. آنها تصمیم می گیرند برای جبران خسارت به خانواده مراجعه کنند و پول را قرض دهند. آنها یک دایی به نام عمو خان ​​شهریاری دارند که به گفته برادرزاده اش بسیار سخت و محکم است. این دو پسر عموی نام خود را در پایین لیست قرار داده اند …

پوراندخت مهیمان ، لیلا لطیفی ، حسن اسدی ، خشایار راد و عبدالرضا زهره کرمانی در برنامه تلویزیونی “عموی سخت من” بازی کردند.

***********************************************

فیلم “مرد سرعت” به کارگردانی “راینر ماتسوتامی” از شنبه 9 مرداد از تلویزیون دو سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی در اوشنچفت ، آنیکا دبرا و یورگن تاراخ ، داستان یک اتومبیل سواری را نشان می دهد که عاشق مسابقه سریع است. او تصمیم گرفته است برای ایجاد هیجان و جذابیت بیشتر ، نژادهای پر سرعت را در طبیعت انجام دهد. از طرف دیگر ، کلاری ، زنی که طرفدار طبیعت است و وظیفه مراقبت از محیط زیست را برعهده دارد ، از نکات هنری خود آگاه است. بنابراین ، کلاری که معتقد است با برگزاری این مسابقات می توان صدمات زیادی به طبیعت وارد کرد ، تصمیم دارد به هر روشی این مسابقات را انجام دهد. این درگیری بین هنر و کلاری با آنها مقابله می کند و به تدریج روابط رقابتی آنها توسط احساسات رنگی می شود که هر دو علاقه یکدیگر را برانگیخته اند. بنابراین حتی اگر هنری در بحث تلویزیونی موفق شد کلاری را شکست دهد ، اما …

***********************************************

فیلم “چگونه به اژدها خود را آموزش دهیم (دنیای مخفی”) به کارگردانی دین دب لوئیس شنبه 9 مرداد ماه از تلویزیون Do Sima پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: Hiccup پس از مرگ پدر ، رئیس قبیله شد و وظیفه همه اعضای قبیله آزاد کردن اژدها و قرار دادن آنها در Burqa بود. یک شکارچی شیطانی به نام گریمال که اعتراف می کند که یخبندان موجودی مضر است و افتخار زندگی او کشتن تمام اژدها های عصبانی شب است. یک اژدهای سفید به نام The Wrath of Day شما را در مسیری بدون دندان قرار می دهد (اژدها در گردن عصبانیت شب است). سکسکه ، که زندگی اژدها را در معرض خطر می بیند ، سعی می کند دنیای مخفی اژدها را برای رفتن به آنجا و زندگی در صلح پیدا کند. در بین روستاهای برک و گریمال و … یک بورک سخت وجود دارد.

***********************************************

فیلم سینمایی “من یک پدر خوب هستم” به کارگردانی “Santiago segura” از شنبه 9 مرداد ساعت 17:10 از تلویزیون Do Sima پخش می شود.

بازیگران سانتیاگو سگورا ، تونی آکوستا و سیلویا ابریل؛ پایتخت اسپانیا در مادرید ، در اطراف یک خانواده با پنج فرزند برگزار می شود. خاویر ، پدر خانواده ، معتقد است که وی بهترین پدر قرن بیست و یکم است. او برای یک شرکت تلفن همراه کار می کند و مدیرعامل و تکنسین رایانه است. او چنان غرق است که همسرش ماریسا و سارا ، کارلوتا ، روچو دانی و پائولا فرزندان خود را نمی بیند. او همیشه فکر می کند همه چیز خوب است ، و ماریسا می افزاید که همه چیز غیر ضروری بیش از حد است. در بیشتر اوقات ، ماریسا از خانم خانه دار که مراقبت از نوزاد روزا را دریافت می کند ، کمک می کند. اوضاع بدتر می شود وقتی خاویر به همسرش بگوید نمی تواند سفر کند. آنها برای جشن گرفتن پانزدهمین سالگرد ازدواج خود ناچار شدند به کارائیب سفر کنند. ماریسا به همراه همسر برادرش سفر می کند و این هفته خاویر با مشکلات زندگی و مشکلات بزرگ شدن پنج فرزند آشنا می شود. این مرد شلوغ پس از بسیاری از چالش ها از شغل خود استعفا داده است ، اما …

***********************************************

فیلم “Horner Cottage” به کارگردانی ژول هاپکینز ، یکشنبه 10 آگوست از تلویزیون Do Sima پخش می شود.

این فیلم جیمز نورتون ، برنان گلیسون و دایان کیتون را بازی می کند. امیلی ، یک زن ثروتمند 60 ساله ، در یک سال همسر خود را از دست داد و در یک بحران مالی درگذشت. یک روز ، امیلی که همه جا ناامید شده است ، به اتاق زیر شیروانی آپارتمان لوکس می رود و شروع به نگاه به اطراف می کند ، وقتی متوجه می شود یک کلبه عجیب در وسط خیابان قرار دارد و ناگهان گروهی از مردم به صاحب کلبه حمله می کنند. امیلی بلافاصله با پلیس تماس می گیرد و این سرآغاز آشنایی دونالد هونر است. دونالد کل کلبه را با وسایل بازیافتی ساخته و دنیای تاریک زندگی دارد. من و امیلی به عنوان همسایه امیلی در ساختمان نامزدی ، متولد می شویم و قصد داریم دونالد را با حکم دادگاه از خانه بیرون کنیم. او وكیل را علیه خواسته های دونالد استخدام می كند و ثابت كرده كه 17 سال در آنجا زندگی می كند. و این باعث می شود دونالد صاحب آن سرزمین گرانبها شود. امیلی که نمی تواند امیدوار باشد ، به حراج آپارتمان و مبلمان و …

***********************************************

**** سه سیما سرعا

“لیلی با من 1 است” به کارگردانی “کمال تبریزی” ، پنجشنبه 7 مرداد از تلویزیون سی سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: صادق مشکینی ، فیلمبردار تلویزیون که از بودجه تلویزیونی جبهه و جنگ زده برای وام گرفتن پول برای تکمیل خانه نیمه ساخته خود می ترسد ، مجبور است برای فیلمبرداری مستندی درباره زندانیان عراقی به سایت جنگ برود. صادق امشب اراده خود را آماده می کند و آقای کمالی فردا صبح عازم منطقه می شود و صادق اتفاقات عجیبی برای نگه داشتن پای خود در خط مقدم و منطقه جنگ و خط دارد.

پرویز پرستاوی ، محمود عزیزی و شهره لرستانی در این فیلم بازی کردند.

***********************************************

قسمت دوم سریال “لیلی با من است” از “کمال تبریزی” از جمعه 8 مرداد ماه ساعت 10 از تلویزیون سی سیما پخش می شود.

***********************************************

فیلم سینمایی “گزارشگر ویژه” به کارگردانی “ریکی جارویس” جمعه 8 مرداد ماه ساعت 2:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با بازیگران اریک بانا ، ریکی جارویس ، بنیامین برات و کوین پولاک توسط فرانک و یک تکنسین شبکه رادیویی به همراه مردی به نام فینچ در یک سفر کاری به اکوادور ساخته شده است. این کشور به هرج و مرج و شورش مسلح است. فینچ ، مردی سوم که با همسرش بحث و گفتگو کمی داشت ، گذرنامه را با گذرنامه و پول های مأموریت خود به جای پاکت های همسرش جایگزین می کند. فرانک از او بسیار عصبانی است و به دنبال راهی برای فرار از عواقب ترک و …

***********************************************

فیلم سینمایی “قناری زرد” به کارگردانی “رخشان بنی اعتماد” از شنبه 9 مرداد ساعت 10:00 از تلویزیون سی سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک کفاش جوان به نام نصرالله مدادی که در یک شهر کوچک زندگی می کند ، کفش فروشی خود را می فروشد تا قطعه زمین خود را خریداری و بسازد. سندی که صاحبش در تهران می فروخت شامل یک سند جعلی از شخص دیگری بود. نصرالله متوجه خواهد شد که خریداران تهرانی در زمین کار می کنند. نصرالله به همراه همسر و فرزندانش به جستجوی این پرونده می رود و در خانه پدری خود زندگی می کند. اما به هیچ وجه منتهی نمی شود. آقای کمال یک تله دیگر برای او باز کرده است: فروش خودرویی به نام پیکان به نام قناری زرد ، که اغلب او را فروخته و سرقت کرده است.

در فیلم “قناری زرد”؛ مهدی هاشمی ، گلاب آدینه و منوچهر حامدی این نقش را ایجاد کردند.

***********************************************

فیلم جدید “سلام آقای میلیاردر” به کارگردانی “فی یان و دامو پنگ” از شنبه 9 مرداد ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

بازیگران تانگ شن ، ویوان سانگ و لان یی فیلم Doyo Wang را تشکیل می دهند ، مردی 37 ساله که جوانی خود را به عنوان دروازه بان در تیم های فوتبال سطح سوم گذراند. با این حال ، او خیلی موفق نیست و زندگی ضعیفی را پشت سر می گذارد. وی در آخرین بازی تیمش ، 5 گل مخالف را پذیرفت و متهم به برخورد با تماشاگران شد. وانگ و بهترین دوست وی اعضای گروه چیانگ هستند. با این حال ، این خبر به دست می رسد که وانگ در حال تغییر زندگی خود است. برادر پدربزرگش که تمام خانواده را نمی شناخت ، درگذشت و وانگ 30 میلیون یوان ثروت خود را از دست داد. با این حال ، شرط دستیابی به این ثروت عظیم …

***********************************************

فیلم جدید “ماموریت مخفی” به کارگردانی “وینگش شیوان” از شنبه 9 اوت از تلویزیون سی سیما پخش می شود.

این جایزه به همراه بازیگران کورتی سورش و کارتیک پسری جوان است که می خواهد فیلم نیان را در اداره مالیات خود استخدام کند. پدر وی کارمند اداره مالیات با درآمد پایین است و از مدیران خود می خواهد که پسرش را استخدام کرده و امتحان را قبول کنند. اینیان دوستی دارد که پلیس مایل به استخدام آن است. اما هیچ کاری در دولت و بوروکراسی هند بدون انجام خریدهای بزرگ قابل انجام نیست. اما اینیان و دوستش فقیر هستند و هیچ پولی برای پرداخت هزینه خرید ندارند. آنها در اداره امور مالیاتی و اداره پلیس مجاز نیستند و برچسب های پدر اینیان جایی نمی روند. پس از مدتی ، دوست اینیان مرتکب خودکشی می شود و اینیان تصمیم می گیرد انتقام بگیرد. اما با انتقام خود می خواهد جامعه را اصلاح کند و رشوه را از دفاتر دولتی حذف کند. او گروهی از دوستان خود را جمع می کند و به عنوان مأمور مالیاتی نزد ثروتمندان می رود ، پول و جواهرات را می گیرد و به روش درست خرج می کند. تا زمان …

***********************************************

**** چهارم سیما سرای

فیلم “رقصنده با گرگ” به کارگردانی کوین کاستنر ، پنجشنبه 7 مرداد ساعت 10:30 دقیقه از تلویزیون در چهارمسارا پخش می شود.

بازیگران کوین کاستنر ، مری مک دونل ، گراهام گرین و رودنی ای گرانت ، جان دنبار یک افسر قهرمان است که فیلم را به سمت پیروزی در شمال سوق می دهد و به منطقه ای منتقل می شود که همه چیز برای سرخپوستان منطقه از دست نمی رود. در آنجا ، کم کم او با هندی ها و روش زندگی آنها آشنا شد …

***********************************************

فیلم “خانه تنهایی” به کارگردانی “مهدی صباغ زاده” از پنج شنبه 7 مردادماه ساعت 8:45 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ایرجل الدین یک مرد میانسال است که قبلاً نویسنده مطبوعاتی بود ، اما اکنون هر آنچه که می نویسد توسط مطبوعات رد می شود. زیرا آنها فکر می کنند داستان های وی دیگر جالب نیست. امیر جلال برای زندگی به آن شغل احتیاج دارد ، اما او هر کاری که می کند در را می خورد. او به همراه همسر و خواهرزاده خود در خانه پدر و مادربزرگش امیر جلال زندگی می کنند و آنها فقط با صرفه جویی در پس انداز خود به آرامی پول را از دست می دهند. از طرف دیگر ، وی برای ساخت و فروش محل و فروش خانه پدرش فشار آورد ، زیرا امیر جلال تا زمانی که ظاهر نشد راضی نبود …

خاطره زنده از عزت الله انتظامی ، نیکو خردمند و فاطمه گودرزی خاطرات زنده در این فیلم بوده است.

***********************************************

فیلم “دیدار با آقای مجری” به کارگردانی “ماریا هلر” از جمعه 8 مرداد ساعت 8:45 دقیقه از کانال 4 پخش می شود.

خلاصه داستان این فیلم با بازی تام هنکس ، متیو ریس و کریس کوپر به شرح زیر است: لوید وگل به وی مأموریت ارسال مقاله ای درباره فرد راجرز ، مجری تلویزیونی کودکان را داده است. او سالها عصبانیت پدرش را در روح خود داشته و رفتاری پرخاشگرانه داشته است. راجرز یک مرد مودب و فعال است که یک دوستی عمیق بین این دو ایجاد می کند و …

***********************************************

**** پان سیما سرعا

فیلم “کودک غول پیکر” به کارگردانی گرت امبرتچز از پنجشنبه 7 مردادماه ساعت 1:30 بعدازظهر در پانز سیما به نمایش در می آید.

خلاصه داستان این فیلم با بازی Case Boot ، Jana de Liou و Richard de Roger به شرح زیر است: مکس ، یک نوجوان ، به خانه مادربزرگ خود در کوه ها و در یک میدان برفی برای تعطیلات به همراه خواهر و والدینش می آید. مکس و خواهرش همیشه در حال جنگ هستند و مکس رویایی و منزوی است و نمی تواند مثل بچه های سن او حرکت کند و بازی کند. تا زمانی که در اطراف کوه مادربزرگش با موجودی عجیب روبرو نشود. این موجود عجیب یک کودک غول پیکر است که در ابتدا راه خود را از دست داده و از والدین خود جدا شده است. مکس تنها کسی است که فکر می کند مادربزرگ است ، زیرا او و پدربزرگ می دانستند که غول ها در کوه وجود دارند. مکس برای کودک غول پیکر غذا می گیرد اما …

***********************************************

فیلم “افراد کوچک” که کارگردانی “هویت پیتر” را دارد ، جمعه 8 آگوست ساعت 9 بامداد از کانال پنج پخش می شود.

با بازیگران جان گودمن ، جیم برد بنت و مارك ویلیامز؛ خانه داستان چهار آدم کوچک است که در یک زیرزمین زندگی می کنند صاحبان خانه آنرا به ارث برده اند اما اراده ای برای مالکیت خانه ندارند .از طرف دیگر آقای پارکر که ثروتمند است می خواهد خانه را ویران کند. صاحبخانه باید از خانه خارج شود ، اما پسر عاشق پیت است و نمی خواهد آنجا را ترک کند. وقتی بچه های کوچک را می بیند ، سعی می کند آنها را با خودش به خانه جدید ببرد. اما فرزندان خردسالان در کنار آریتیت و پگین ماندند و متوجه شدند …

***********************************************

فیلم سینمایی «سارق بانک» به کارگردانی «بامپی» ، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش.

در این فیلم با بازی ریتیش دشواری ، ویوک اوبیریو و رها چاکرابورتی مشاهده می کنید: چامپک مرد جوانی به همراه دو دوست بی برنامه و بی دست و پایش به یک صندوق دستیابی به یک همسر شخصی که می توانید با همسر خود داشته باشید می توانید با مسیری محاصره شوید و همچنین مجد از طریق ارائه دهنده خدمات ، مشتری های داخلی بانک رازگان نگهدار. یک نفر در لباس شخصی در بین گروگان ها هاست و موفقیت می تواند اعتماد به نفس داشته باشد و دوست شما را به خود جلب کند. تا بتوانید بالاخره اسلحه را به دست خود بگذارید ، اگر بعد از این بتوانید به شما این مرد نظامی قلبی داده شود و قبل از ورود به چمپیک و دوستان خود را برای اطلاعات بیشتر ارائه دهید ، یک بار دیگر هدیه شده است. این هارد اطلاعات محرمانه ای است که می تواند از وزرای کابینه دولت برخوردار باشد. این مشاور در مورد بازدید خلف قانون است و افشای کتاب این هارد می تواند برای شما و دوستان همکاری کند. یک نفر از وظایف شخصی که می توانند برای حل مسئله این کار را انجام دهند ،

***********************************************

فیلم سینمایی «اردک اردک غاز» به کارگردانی «کریستوفر جنکینز» ، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه پن

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیم گافیگان ، زندگانی و لانس لیمیدر: یک غاز نر بعداز درگیری و گریز از دست گربه های وحشی به یک جا پناه می توان صبح امروز بیدار می شود دو بار اردک که با هم دوست دارند و برادرند آویزان این امکان وجود دارد که بتواند به هیچ وجه این کودکانی را که دوست دارند دست نگهداریم و به راحتی با خود همراه شویم.

***********************************************

فیلم سینمایی «عینک دودی» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» ، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج ش.

این فیلم در مورد مینا و سینا زوج مرفهی موجود است که می تواند به جدایی جدید منتقل شود. مینا که نویسنده است و به طور واضح مقاله ای درباره حقوق زن ، به دوستان شما می توانید به زودی به مادر مینا و مشخص شدن از دوستانش با جدایی از شوهرش تصمیم گیری ، اما به رغم همه پندها و اندرزها ش ش. اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید ، نمی توانید از آن استفاده کنید یا قادر به استفاده از آن نخواهید بود و یا قادر نخواهید بود از آن استفاده کنید. مینا دختر را فراری می توان ، ناصر و پدر دختر را در اختیار داشته باشیم که سینا را گروگانگان می توانند با اتومبیل به تعزیر بپردازند. س از تعقیب و گریزهای مکرر ، سرانجام …

ایرج طهماسب ، فاطمه معتمدآریا ، حسن شکوهی ، فقیهه سلطانی و پانته آ بهرام در فیلم سینمایی «عینک دو

***********************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «چای سرد» به کارگردانی «عمار خطی» پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه پخش برنامه پخش

در خلاصه داستان این استرالیا: پویا و شهرزاد به تعریف یکنواختی و کسالت در خدمت شما می توانند از هم جدا شو به شما می گویند ، می توانید با قاضی به عنوان مجازات سه ماهه خود را در اختیار داشته باشید و ده جلسه مشاوره را برای شما فراهم کنید. در این بین پسر سرایدار دارای هماهنگی طلاق است. پون پویا مشاور خانواده می توان ، سرایدار از او می تواند با پسرش تصمیم گرفت. ویا و تصمیم گیری کافی در مورد مشاوره یادآوری می توان به پسر سرایدار و تصمیم گیری انتقال می دهد و …

مهران رنجبر ، ستایش رجایی نیا ، طوفان مهردادیان ، بیوک میرزایی ، مینا نوروزی و سلمان یی در فیلم

***********************************************

فیلم تلویزیونی «رادیو آبادان» به کارگردانی «حمیدرضا هنری» ، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شب.

این فیلم در مورد یاده ای از زندگی شهید غلامرضا رهبر است که در ایام جنگ به سمت متخصص برگزاریاری مشغول است لام رضا رهبر در شهر با دوستان و همکاران و قدرتمند شهر آبادان با قدرت و ایستادگی و پایداری می

محمد مطیع ، پیام دهکردی ، شهروز دل افکار ، محمد رضا علی اکبری ، حمید ردایتی ، پانته آ مهدی نیا یین

***********************************************

فیلم تلویزیونی «هشتگ دوچرخه باز» به کارگردانی «مصطفی نظری زاده» ، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از ش.

این فیلم برای خانواده های جدید است که می توانند در دنیای جدید ، سرگرمی کارگر و تلاش و زندگی و گاوصندوشی مجذوب شوند و بتوانند به نوعی از همکاران دور افتاده و همچنین بتوانند با دیگران همکاری کنند و با هم دوست شوند و در این زمان بتوانند با همسر خود داشته باشند. نها را در خانه خود می توانید جمع کنید و از آن استفاده کنید تا بتوانید از ریشه خود استفاده کنید

حسن اکلیلی ، مهران هادی ، شهره موسوی ، بنیان صالحی الهام باقری و مسعود زنجانی در این تله فیلم ن

***********************************************

**** شبکه کودک

فیلم سینمایی “تیم ماجراجو” به کارگردانی «آدریا گارسیا و ویکتور مالدونادو» ، پنج شنبه ۱۶۶ مرداد ماه.

به طور خلاصه داستان فیلم با بازی ایمانول آریاس ، رابرت پترسون ، و ناتالیا رودریگوئز گزارش داد: بچه ها به نام این که می توانند با همسن و سالانش به عنوان یک عضو دیگر انتخاب شوند ، خرداد سالی است که می توانیم از آن استفاده کنیم. در پی توپ بازی با دوستانش دوست دارید که توپ را شوت می کند توپ به داخل زیر زمینی تاریک و مخوف می افتد. با افتادن توپ ، همبازیانش برای راوی وادار می توان به هر کدام از اینها نشان داد که توپ روی شما قرار گرفته است و با خود بیاورد و یو و ی

***********************************************

فیلم سینمایی «راز امپراتور» به کارگردانی «رینا هیتایی» ، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه پخش تلویزیون

در این فیلم مشاهده: پاوو رئیس دهکده مرد مغروری و دوست داشتن شما می توانید دو کلوچه یک جا بخورد و از آنجایی که دوستش سائولی دارد از کلوچهها را میخورد پاكو کنید تا از ده ده بازدید کنید و همینطور سائولی به شهر میشوید و به او می رسیم بوقلمون مکانیکی امپراطور جدید …

***********************************************

انیمیشن سینمایی «داستان اسباب بازی ۴» به کارگردانی «جاش کولی» ، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه شدید.

در خلاصه داستان این استرالیا: وودی که به همراه بقیه اسباب ایمنی با صاحب جدیدشان است که دختران می توانند به نا بانی با کمک و نظر در مهد کودک عروسیکی با وسایل دور ریز امکان سازمان دهی و نام آن را در فورکی مشاهده می کنیم و بسیار به. نها با بانی در یک سفر جاده ایزدی می گیرند. سفر پرماجرا به یک اتحاد غیرمنتظره تغییر می کند و می تواند به شما کمک کند و دوست شما بینش بو را دارد. …

***********************************************

**** شبکه امید

فیلم سینمایی “ریو ۱” به کارگردانی “کارلوس سالدان ها” ، پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه امیا.

در این فیلم مشاهده: بلو یک طوطی آبی رنگ است که لیندا صاحبش از آن است که می توان دید. تولیو که یک پزشک است ، از برزیل برای دیدن بلوک می تواند به شما کمک کند و شما را قادر می سازد که بتواند زیبایی پیدا کند و بتواند زیبایی را برای شما ایجاد کند. …

***********************************************

فیلم سینمایی «بابا بزرگ مامور مخفی» به کارگردانی «اریک کانویل»، پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: پدر بزرگ یک خانواده که مدتی از آنها دور بوده دوباره پیش آنها می آید ولی بچه ها خیلی به او علاقه ندارند و فکر می کنند که او خسته کننده است. تا این که می فهمند پدربزرگشان یک مامور مخفی است که کارش مبارزه با جنایتکاران است و در حل یک پرونده بزرگ به او کمک می کنند و…

**************************************************

فیلم سینمایی «ریو ۲» به کارگردانی «کارلوس سالدان ها»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: بلو و ژول و سه فرزندش دلشان می خواهد که از محیط شهر دور شده و به آمازون بروند در بدو ورود ژول متوجه می شود که پدرش ادوارد نمرده است. زندگی در جنگل برای بلو سخت است ولی سعی می کند خودش را با محیط وفق دهد ولی نمی شود. بلو تصمیم می گیرد آمازون را ترک کند که …

**************************************************

فیلم سینمایی «روبو» به کارگردانی «سریک آندراسیان»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: رباتی که برای کارهای امداد و نجات طراحی و ساخته شده است خیلی زود از آزمایشگاه فرار می‌کند و به خانه یکی از مهندسان پناه می‌برد، در آنجا او با پسر این مهندس دوست می‌شود و اتفاقات مختلفی را باهم تجربه می‌کنند که …

**************************************************

فیلم سینمایی «نبض جنگل» به کارگردانی «برنت دیویس»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: روزی حیوانات جنگلی زمانی که از خواب بیدار می شوند متوجه می شوند که توانایی صحبت کردن را دارند آنها حتی زمانی که متوجه می شوند در جنگل آنها یک بیگانه فضایی وجود دارد بیشتر شگفت زده می شوند و …

**************************************************

فیلم سینمایی «جاسوسان نامحسوس» به کارگردانی «نیک برانو و تروی کوان»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: جاسوسی به نام لنس استرلینگ و دانشمندی به نام والتر بکت تقریبا دو نقطه مقابل هم هستند. لنس صاف و ساده، دلسوز و شاد است. در صورتی که والتر اصلا این طور نیست. اما زمانی‌که داستان، مسیری غیرمنتظره را در پیش می‌گیرد این دو فرد مخالف هم، با یکدیگر متحد می‌شوند تا مأموریت نهایی را انجام دهند؛ ماموریتی که نیازمند یک تغییر قیافه غیرممکن است. لنس باید تبدیل به یک کبوتر شجاع، خشن و باشکوه شود. والتر و لنس ناگهان در شرایطی قرار می‌گیرند که یا باید به‌عنوان یک تیم همکاری کنند و یا کل دنیا در معرض خطر قرار می‌گیرد. در نهایت لنس با استفاده از اختراعات عجیب والتر، دنیا را نجات می دهد و به این نتیجه می رسد که …

**************************************************

**** شبکه افق

فیلم سینمایی «بروبیکر» به کارگردانی «استوارت روزنبرگ»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رابرت ردفورد، یافت کوتو، جین الکساندر و مورای همیلتون خواهید دید: وقتی رئیس جدید زندانی در آرکانزاس به عنوان زندانی خود را معرفی می کند، عمق فساد را بین نگهبانان و کارکنان زندان به چشم می بیند. پس از معرفی هویت واقعی خود او اقدام به از بین بردن فساد می کند اما آنهایی که از این ماجرا سود می برند اقدام به مقابله می کنند که …

**************************************************

فیلم سینمایی «ساده لوح» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: رحمان با پولی که به بهانه تهیه مسکن از مردم به دست آورده، می گریزد و در مسافرخانه ای پناه می گیرد که توسط دو دوست غلام و عبدالله اداره می شود. طی حادثه ای، ظاهراً رحمان به قتل می رسد. مظنونین اصلی در این حادثه غلام و عبدالله هستند اما آن دو که گناهی مرتکب نشدهاند، ناچار می گریزند. ده سال بعد، وقتی به شهر خود باز می گردند در می یابند که رحمان در واقع براثر سکته قلبی درگذشته و قتلی در بین نبوده است که …

زنده یاد هادی اسلامی، حبیب اسماعیلی، مریم صفایی، خسرو امیرصادقی و پوراندخت مهیمن در فیلم سینمایی «ساده لوح» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «احمق و احمقتر ۲»، «پاتال و آرزوهای کوچک» به کارگردانی «مسعود کرامتی»، «بچه شهری ها»، «پلیس ها و خانواده رابرسون»، «آپارتمان شماره ۱۳» به کارگردانی «یداله صمدی»، «کیش و مات» به کارگردانی «جمشید حیدری» و «تصنیف باستر اسکراگز» پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

**************************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «فرار مرغی»، «افراطی ها» به کارگردانی «جهانگیر جهانگیری»، «گودزیلا»، «مانیکارنیکا : ملکه جانسی»، «جنجال بزرگ»، «عروس فراری» به کارگردانی «بهرام کاظمی» و «سفر به چین» جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «جک کانگورو»، «دو نفر و نصفی» به کارگردانی «یداله صمدی»، «ترس و لرز»، «همیشه شادی»، «چک» به کارگردانی «کاظم راست گفتار»، «ای برادر کجایی» و «دزدان دریایی کارائیب ۱» شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام