اقتصادی

رانت‌خواران از پایین بودن قیمت گندم منتفع می‌شوند

یکی از اعضای کمیته کشاورزی مجلس گفت: برخی از افرادی که از رانت استفاده می کنند قیمت گندم پایین تری دارند.

منصورعلی زارعیک در گفت وگو با خبر فوری ، در مورد قیمت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید ، باید در قیمت تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم تجدیدنظر کنیم. گندم یک محصول استراتژیک است و در اقتصاد ما تأثیر دارد.

وی گفت: “امسال ، کمیته کشاورزی مجلس مسئله گندم را با جدیت بیشتری بررسی خواهد کرد.” “نظر کمیسیون در مورد قیمت خرید تضمینی اولیه گندم سال گذشته دو برابر بود ، اما اکنون ما باید متناسب با افزایش قیمت بلیط قیمت را افزایش دهیم.” هنوز بحث قیمت این محصول وجود دارد. من انتظار دارم قیمت خرید تضمینی گندم بالاتر از قیمت فعلی باشد.

چرا نماینده جایزه مرد در مجلس هر ساله به ایران قاچاق می کند؟ وی گفت: در مورد گندم برخی از افرادی که از رانت استفاده می کنند سودآور هستند زیرا این ماجرا هر ساله تکرار می شود زیرا پایین بودن قیمت گندم باعث واردات گندم با قیمت بالا می شود. در شرایط عادی اینگونه نیست.

در پایان جلسه ، زارعی به موضوع ورود به مجلس در مورد قیمت تضمینی گندم اشاره كرد و گفت كه در جلسه علنی قبلی آقای علی خضریان در این باره از وزیر جهاد كشاورزی س askedال كرد و تصمیم گرفت مهلت دو هفته ای برای رسیدگی به آن تعیین كند. . امیدواریم با کمک مجلس و دولت این مشکل حل شود.

انتهای پیام