اخبار ورزشی

پرسپولیس نظاره‌گر تاراج بزرگ/ وضعیت اسفناک سرخ‌ها برای فینال آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زنگ خطر پرسپولیس با همین مسابقات در لیگ قهرمانان آسیا بلند شد. وقتی پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی غول های آسیا را یکی یکی شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد ، رسانه های قطری جذابیت این تیم را برای باشگاه های ثروتمند قطر بیان کردند. شجاع خلیل زاده ، بشار رسن و عیسی آل کثیر سه بازیکن پرسپولیس بودند که در لیگ قهرمانان با قطر مذاکره می کردند و پس از نیمه نهایی هر زمان که بخواهند پرسپولیس را ترک می کنند. .

این موضوع در روزهای اخیر با اخبار نگران کننده تری برای هواداران پرسپولیس مطرح شده است. رسانه های قطری جزئیات بیشتری در مورد ایرانیان سفیدپوست منتشر کرده و در مورد پیشنهاد بزرگی که باشگاه قطر به بشار رسن و باشگاه الریان به شجاع خلیل زاده داده است ، نوشتند. بشار دو شب قبل از قطر به ایران آمد و شب گذشته از زمان عزیمت اولین پرسپولیس پس از صعود به فینال آسیا ، رسماً از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

گمانه زنی ها درباره خلیل زاده نیز افزایش یافته است. این بازیکن شب گذشته با ارسال پیامی به هواداران پرسپولیس در مورد وضعیت فعلی توضیح داد: “از زمان بازگشت من از قطر به ایران ، هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نداشته ام و هیچ خبری را در این مورد انکار نمی کنم. من از باشگاه پول اضافی نخواسته ام. من توضیحی در مورد آنها برای کسی نخواهم گذاشت. “من از مسئولان باشگاه خواستم تعداد قراردادم را به اندازه سایر بازیکنان افزایش دهند و آنها به من گفتند که این امکان وجود ندارد.”

بنابراین ، به نظر می رسد پرسپولیس که درگیر مشکلات مالی پرداخت شکایت و ادعای مربیگری برانکو شده است ، تمام منابع مالی خود را هدر داده و در این مورد توانایی حفظ این مدافع با ارزش را دارد که همیشه یکی از بهترین گزینه های AFC بوده است. نداره.

تشخیص پیشنهاد از یک باشگاه و بازیکن دیگر ممکن است در دنیای حرفه ای منطقی باشد ، اما آنچه نگران کننده پرسپولیس است موقعیت تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین عدم امید به اتفاقات اخیر است. .

طبیعتاً هواداران پرسپولیس از این تیم که چهار سال پی در پی قهرمان لیگ برتر ایران شده است انتظاری ندارند بلکه فقط این موفقیت را برای فصل آینده تکرار می کنند.

مسئولان پرسپولیس که چند هفته پیش می دانستند بازیکنانشان در رادار تیم های قطر هستند ، تلاشی برای تمدید و متقاعد کردن قرارداد خود انجام ندادند یا اگر چنین بود ، کافی نبود. شاید بزرگترین نقص پرسپولیس این باشد که وی برنامه خاصی برای پر کردن مشاغل جدایی طلبانه نداشته است ، یا حداقل آن را ذکر نکرده است.

به همه این مسائل باید فینال لیگ قهرمانان آسیا اضافه شود. آخرین بازی که یکی از آنها پرسپولیس است ، 20 دسامبر خواهد بود. نماینده ایران وارد مسابقه ای می شود که تاکنون به دلیل کوتاهی وحید امیری ، احسان پهلوان و عیسی الکثیر و جدایی بشار رسن نبوده است. اگر شجاع خلیل زاده به این لیست اضافه شود ، تنها کلمه ای که می تواند شرایط پرسپولیس را برای فینال توصیف کند “اسفناک” است اگر اتفاقات جدیدی نیفتد ، مانند بخشش کاستی های آل کثیر و امیری و جلوگیری از جدایی خلیل زاده.