اخبار حوادث

دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود

رئیس جمهور به مناسبت هفته پلیس در پیامی حضور در منطقه وسیعی از ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها ، شهرها و مناطق مرزی را از وظایف این سرویس عنوان کرد و گفت: پلیس ماموریت خود را انجام داده است او رضایت را به دست آورده است.

به گزارش خبر فوری ، متن پیام حسن روحانی به حجت الاسلام و المسلمین به شرح زیر است:

به نام خدا

نام نیروی پلیس جمهوری اسلامی ایران با شجاعت و از خودگذشتگی عاشقان انسان در تاریخ معاصر ایران ، مبتنی بر خدای متعال و نفس مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، که صادقانه و مداوم در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تلاش می کنند ، همراه است. آنها چند برابر شده اند.

نقش و مأموریت نیروی پلیس فقط حفظ نظم و حفظ امنیت اجتماعی نیست ، بلکه حیات این نیرو برای حمایت و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران در جهت حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداشته است.

حضور در جغرافیای وسیع ایران از جمله زمین ، هوا و دریا و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها ، شهرها و مناطق مرزی ، تنها بخشی از مأموریت های این نیروی خادم است که به خوبی انجام داده و شرایط مختلف کشور را ستوده و تحسین کرده است. این باعث جلب رضایت مردم شده است ، که عالی ترین و ارزشمندترین هدفی است که نباید در رسیدن به این هدف رها شود.

امروز که شیوع ویروس کووید 19 همراه با مجازات های بیرحمانه و غیرانسانی شرایط دشواری را برای کشور ایجاد کرد ، می بینیم که پلیس هیچ کمکی را انکار نکرده است و انشاالله پروتکل های مربوط به استفاده و اجرای ماسک ها را به طور جدی ایجاد می کند. فاصله اجتماعی خود را نشان می دهد ، ما امیدواریم که هر چه زودتر شاهد بروز و کاهش بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور باشیم.

هفته ناجا فرصتی مناسب برای یادآوری یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت و یادآوری خدمات عالی و تشکر از تک تک کارکنان عزیز ، افسران ، مدیران و فرماندهانی است که رسالت مهم خود را انجام داده اند.

من دستاوردها را تحسین می کنم و هفته نیروی انتظامی را به خانواده های شهدای ناجا ، سلسله مراتب فرماندهی و همه کارکنان تحت پوشش تبریک می گویم. من ادعا می کنم که دولت جمهوری اسلامی ایران از نیروی پلیس پشتیبانی خواهد کرد و ما اطمینان داریم که این نیرو همچنان تحت اقدامات نیروهای مسلح عالی و سیاست های برتر جمهوری اسلامی خواهد بود ، مسیر رشد و تعالی را دو چندان می کند و به محافظت و محافظت از مردم ادامه می دهد.

حسن روحانی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام