اخبار حوادث

تمدید دوباره ممنوعیت فعالیت برخی صنوف در تهران

فتاب‌‌نیوز:

سرهنگ نادر مرادی در مورد محدودیت های اعمال شده برای فعالیت شرکت ها با تصویب ستاد تاج گفت: تصمیمات نهایی ، فعالیت های دسته های سوم و چهارم ، مجدداً تا پایان هفته ممنوع شد.

وی گفت: پیش فعالیت دانشگاه ها ، مدارس ، سمینارها ، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، م institسسات زبان و کتابخانه ها ممنوع است و می توان آنها را با غیبت و به صورت آنلاین ادامه داد. و مراکز مشابه و موزه ها و باغ موزه ها نیز ممنوع است. همچنین سالن های پذیرایی ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برای بانوان ، باشگاه های سطح بالا ورزشی مانند کشتی ، کاراته ، جودو و … ، مدارس شبانه روزی ، کافه ها ، چایخانه ها و کافه ها ، باغ وحش ها و پارک های تفریحی ، مراکز تفریحی آب و باشگاه ها وجود دارد. ورزش نیز از جمله فعالیت هایی است که تا پایان هفته ممنوع است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عالی تهران اظهار داشت: برگزاری مراسم و کنفرانس های اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی نیز ممنوع است. در پایان این هفته ، تصمیم به ادامه و تمدید محدودیت ها و ممنوعیت ها گرفته خواهد شد.

مرادی درباره جریمه اصناف نیز گفت: آنها به متخلفان صنفی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند هشدار داده و در صورت تکرار جریمه می کنند و آنلاین نیز یکی از آنهاست.