اقتصادی

روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد

خبر فوری / هرمزگان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، دو پروژه در هرمزگا راه اندازی شد.

رزم حسینی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت وی با ورود به فرودگاه بندرعباس از پاکسازی سریع کالاهای اساسی خبر داد و افزود: آنها مصوبه ای را از ستاد اقتصادی دولت اعلام کرده اند که کالاهای گمرکی کشور از جمله بندرعباس به سرعت تمیز می شوند. هدف اصلی سفر من پیگیری اجرای این بیانیه است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان ظهر امروز (23 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: خط تولید ماسک صنعتی شماره 1 در شهرستان بندرعباس و ساختمان سیستم مهندسی معدن هرمزگان در مقابل وزیر صمت راه اندازی شده است.

خلیل قاسمی با بیان اینکه 10 میلیارد و 800 میلیون برای بهره برداری از این پروژه ها در تومان هزینه شده اظهار داشت: با بهره برداری از واحد تولید ماسک سه لایه ، ظرفیت تولید ماسک هرمزگان دو برابر می شود و این واحد با 4 خط تولید می تواند روزانه 500 هزار ماسک تولید کند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: ساختمان سیستم مهندسی معدن استان هرمزگان در 4 طبقه با زیربنای 200 متر مربع در هر طبقه ساخته شده و در مجموع 860 متر مربع مساحت دارد.

به گزارش خبر فوری ، یکی از مهمترین برنامه های سفر وزیر سامار به هرمزگان دیدار از بندر شهید رجایی بندرعباس در بندرعباس و شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حذف کالاهای اساسی از گمرک و بنادر است.

انتهای پیام