اخبار فرهنگی

«نشان سلیمانی» به هنرمندان اهدا شد

مراسم ادای احترام به یادبود برگزیده “سلیمانی ممتاز” به افتخار برنامه ریزان رادیو در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبر فوری ، با اشاره به روابط عمومی رادیو نمایش ، مراسم اعطای “سلیمانی متمایز” به رادیو نمایش عصر چهارشنبه 4 ژانویه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

علی بخشی زاده ، معاون صدا ، سردار بهمن کارگر ، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ، محسن سوهانی ، مدیر جدید اداره هنرهای نمایشی ، حمیدرضا افتخاری ، مدیر سابق اداره هنرهای نمایشی ، حامد فاتحی. آنها در این مراسم بودند.

مجید یراقبافان مسئول برنامه بود و در ابتدا از خانواده های شهدا و جانبازان برای حضور در این مراسم استقبال کرد.

بعد محسن سوهانی – مدیر رادیو نمایش او به صحنه آمد و در سخنان کوتاهی گفت: یکی از بزرگترین اشتباهات دشمن حذف حاج قاسم بود ، او فکر می کرد پرچم جبهه مقاومت پایین می آید اما خون مبارک سردار جوشی آن جبهه را ایجاد کرد.
وی ادامه داد: ما در بین مردم تشییع جنازه باشکوهی دیدیم و علاوه بر مردم ، هرکدام وظیفه خود را انجام دادند. دوستان نمایش رادیویی همچنین مراسم بزرگداشتی را به منظور ادای احترام به مردی که شکوفا ترین لحظات را به دراماتیک ترین شکل ممکن ایجاد کرد ، برگزار کردند.
سردار کارگر ، علی بخشی زاده معاون صدا و جعفری مدیر موزه انقلاب سه نمایش رادیویی و یک کتاب صوتی ارائه دادند.

همچنین نقاشی با تصویر سردار سلیمانی ارائه شد.

سپس علی اصغر جعفری – مدیرکل موزه وی در سخنانی با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز پرچم عزت و سربلندی ملت ایران است ، دشمنان به اشتباه تصور کردند که شهادت وی پایان مقاومت و تقابل با نظام سلطه است.
وی افزود: سردار سلیمانی امروز چند برابر شده و در همه ابعاد زندگی ملت تبلور یافته است. از هر زمان دیگری قدرتمندتر ، تأثیرگذارتر و الهام بخش تر است. اگر فقط توده های مردم میادین جنگ دیروز می دانستند ، همه آنچه امروز می دانید شناخته شده است.
یافا با اشاره به مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی در سال گذشته اظهار داشت: برای اولین بار مراسم خاکسپاری نمادین برای وی برگزار شد ، یعنی هزینه بیداری ها و حماسه های شب.
وی ادامه داد: امروز ملت خود را تثبیت کرده و مطمئناً خداوند انتقام خون او را از دست سربازان کشور خواهد گرفت. تأثیر اندیشه انقلابی همراه با شهادت وی خواهد بود.
یافا اظهار داشت: این جشنواره نمادی از ارادت هنرمندان نمایش های رادیویی سردار سلیمانی است که با تلاش دوستان جشن گرفته می شود.

علی بخشی زاده ، معاون صدا وی همچنین در یک سخنرانی در این مراسم گفت: راز شهرت سردار سلیمانی چیست؟ مردی که بیش از 40 سال در صحنه خدمت انواع خطرها را تجربه کرد و بسیار خوب درخشید. زندگی او م faithfulمنانه بود و در عین حال صادقانه و مشتاقانه دلیل شهرت او بود.
وی خطاب به سردار شهید افزود: یک سال از فارغ التحصیلی شما می گذرد اما ما همچنان در جایی که نام فرمانده برده می شود در خلوت اشک می ریزیم.
بخشی زاده گفت: زندگی او بخشی از جهان را تغییر می دهد و گردن استکبار جهانی را فرو می ریزد.
معاون وزیر صدا در ادامه به ارائه پاورپوینت رویکردهای پرداخت رادیو به سردار سلیمانی پرداخت و گفت: “این رویکردها مدل مفهومی مقاومت را در تفکر ائمه انقلاب تبیین می کند.” سعید سلیمانی همچنین مفهوم بینایی و خصومت را در مدرسه کشف خواهد کرد.
وی افزود: در رویکردهای شبکه ها ، نقش مقامات مقاومت شهید در صلح منطقه ای و جهانی قرائت می شود. علاوه بر این ، زمینه های دیگری نیز وجود دارد که در برنامه سازی رادیویی در نظر گرفته می شوند.
بخشی زاد در پایان سخنان خود گفت: رادیو این روزها 118 برنامه با 118 عنوان برنامه 625 بار تکرار و در مجموع 241 ساعت از محور سردار سلیمانی پخش می شود.

سردار کارگر شخص دیگری که در این مراسم بود در سخنانی گفت: حاج قاسم فرزند شهادت بود و وقتی عظمت او را دیدیم به ایرانی بودن خود افتخار کردیم.
وی افزود: البته انقلاب اسلامی باعث افتخار ما در ایرانی بودن ما شده است. قبل از انقلاب ، همه به ایران حمله کردند یا زمینی به دست آوردند یا اعتبار پیدا کردند.
سردار کارگر گفت: من از سال 60 دوست حاج قاسم هستم. وی مسئول انقلاب و دفاع مقدس است.
وی افزود حاج قاسم در دفاع مقدس حاج قاسم شد و اوج استعداد و نبوغ وی در مقاومت آشکار شد. کاشف مقاومت امام خمینی ، معمار مقاومت ، رهبر انقلاب و مهندس مقاومت ، حاج قاسم بود. صد سال طول خواهد کشید تا بفهمد چه کار کرده است.
سردار کارگر در مورد نابودی داعش توسط سردار سلیمانی گفت: داعش توسط همه کشورهای منطقه پشتیبانی می شد و داعش بر ایران حکومت می کرد.
وی در پایان سخنان خود گفت که حاج قاسم 20 سال استکبار به دنبال داشت و پس از 20 سال توانست کشته شود. این حق مردم ایران است که در زمان و مکان مناسب از عاملان و قاتل انتقام بگیرند. البته ، مراسم تشییع جنازه حاج قاسم انتقام و کشتاری علیه دشمن بود.

قضات حافظ از سلیمانی که به نمایندگی از مریم جلالی و میرتاهر مظلومی رفته بود لوح و نشان سپاس دریافت کردند.
در این مراسم ، به یکی از اعضای خانواده شهید پورجعفری فرش داده شد ، یکی از دوستان سردار سلیمانی مورد معاینه قرار گرفت.

به برندگان این دوره از حافظه نیز جایزه داده شد و نام آنها در بخشهای مختلف است:

بخش افراد
1- در ساختار روایت و یادآوری ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران ، با وجود شناخت برنامه کودکانه سجاد کلبادی نژاد ، حاج قاسم ، به دلیل گفتن صبح یک روز به فاطمه باقری ، و همچنین یک سلیمانی متمایز با یک پلاک ، دیپلم افتخار و پول دریافت کرد. او به سمیه محمودی ، که به اربیل گفت ، گفت که او یک جایزه نقدی و یک جایزه نقدی دریافت کرده است.

2- در ساختار آزاد ، از میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران ضمن تشکر از آرزو برای برنامه در میدان شهدای تهران در مددی ، یک دیپلم افتخار و جایزه پولی به آژانس مسافرتی به هادی محمود و همچنین یک نشان سلیمان به همراه لوح سپاس و جایزه نقدی به سعید اعطا کردند. مهاجر به برنامه جمهوری سلیمانی کمک کرد.

3- در قسمت قطعات موسیقی ، از میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران قطعات حماسی حسینی یداله گودرزی ، حضرت سلیمانی غفور محمدزاده و سردار وطن آراز محمد خرمالی ، لوح سپاس و جایزه را شناخت. به سلیمان داده شده است. فریبرز غفاری به سرباز آرامش داد.

4- هیئت داوران در ساختار نمایش کوتاه میان آثار دریافتی ، از نمایشنامه های تولد بهمن پارسا آرا و دیوار ساخته شده توسط محمد شکری تشکر کرد ، نشان سلیمانی را با لوح تقدیر و جایزه نقدی به سید مجید محمدی برای نمایش بدون مرز اهدا کرد. .رد

5- در بخش محبوب تئاتر ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران نمایشنامه های شیر و منگوره عسگری شیر و جاودانگی اصغر گروسی را اجرا کردند ، در حالی که نشان سلیمانی لوح تقدیر و الهه شریفینی را به عنوان جایزه نمایش خورشید اهدا کرد. با توجه به راه.

و جوایز در بخش حرفه ای اولین سوغات نشان سلیمانی

در بخش نمایش های حرفه ای:
1- در قسمت ضبط صدا ، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سید هادی حسین ، صدابردار نمایش دشمن در پشت دروازه های میانه فارس اهدا شد.
2- در بخش جلوه ها ، هیئت منصفه به گزارشگر ویژه مرکز نرگس موسی پور مازندران ، لوح توصیه و جایزه نقدی اهدا کرد.
3- در بخش تئاتر ، از بین آثار دریافت شده ، لوح سپاس و جایزه نقدی به اکبر خوردچشم ، نویسنده نمایش ام لیلا در رادیو نمایش اعطا شد.
4- در قسمت بازیگری بانوان ، هیئت داوران ضمن تمجید از آنیسا مصطفی پور در نمایش خبرنگار ویژه مازندران ، لوح سپاس و جایزه ای را به نازنین مهیمانی بازیگر نمایش عشق موج در رادیو نمایش اهدا کرد.
5- در بخش بازیگری آقایان ، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ابوالفضل شنبندپور برای کار در نمایش خبرنگار ویژه در مازندران مرکزی اهدا شد.
6- در بخش مدیریت ، هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی به مبین بوی افراز ، مدیر مرکز گزارشگران ویژه در مازندران.
In- در ساختار نمایشنامه های کوتاه ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران از نقش گینا در مرکز قزوین و یزد در مرکز یزد ، لوح سپاس به همراه نشان سلیمینی و جایزه بهترین کار به حسین اسماعیلی برای پذیرایی در مرکز سمنان تقدیر کرد. .
8- در ساختار مستند آثار دریافتی ، در حالی که هیئت داوران مستند سردار دله در آذربایجان شرقی و طغیان طرفداران در مرکز آبادان را در نظر گرفتند ، نشان سلیمانی با لوح تقدیر و جایزه بهترین کار برای بهرام نوری برای مستند فرمانده قلب ها. داده شده از مرکز شهر گیلان.
9- در ساختار نمایش طولانی یک بخشی آثار دریافت شده ، بازی هایی که دشمنان پشت دروازه های مرکزی فارس ، گزارشگر ویژه مازندران و موج عشق نمایش رادیویی ، سلیمانی متمایز را با لوح تقدیر و جایزه بهترین کار انجام داده اند. ریحانه یزداندوست برای نمایش ام لیلا در رادیو نمایش به وی اهدا شد.

در بخش برنامه های حرفه ای:
10- در قسمت نوشتن ، از میان آثار دریافتی ، هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی به نویسنده مستند سیرا سلیمانی ساخته مریم تقی زاده یزد.
11- در بخش روایت زنان ، در میان سخنرانان آثار دریافتی ، هیئت داوران با اهداount لوح سپاس و جایزه نقدی به تلناز رابطه جنسی برای بازگو کردن برنامه داده کاوی در مرکز خوزستان اهدا کردند.
12. در بخش روایت مردان ، در میان سخنرانان آثار دریافتی ، هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی محمدرضا کبیری از مرکز اصفهان برای برنامه کلمه به کلمه خط به خط وی.
13- در بخش راویان ، از بین آثار دریافتی ، هیئت داوران با اهدا pla لوح و جایزه به ناصر کریمی نیک راوی و راوی حماسی مرشد عشق در استان مرکزی اعطا کردند.
14- در ساختار روایت ، از میان آثار دریافتی ، هیئت داوران اگرچه با توجه به روایت حاج قاسم ، حاج قاسم از رادیو سلامت و مرشد عشق از استان مرکزی را شامل می شود. حرم از مرکز به چهارمحال و بختی داده شد.
15- در ساختار پرتره های مستند ، در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران در حالی که حوالی ساعت یک بامداد ، مستندهای مرکز ایلام ، سیره سلیمانی از مرکز یزد و معراج را از رادیو ایران ایتالیا تشخیص دادند ، نشان افتخار و جایزه بهترین کار را اهدا کردند. به شبنم بختیار برای مستند دوست خوب ما در مرکز کرمان اهدا شده است.
16- در برنامه ترکیبی کار دریافت شده ، هیئت داوران از شهید قدس به خاطر برنامه های مرکز قم و مرکز یزد در عمقاسم ، لوح تقدیر با نشان سلیمانی و جایزه بهترین کاری که شهاب نادری توسط رادیو ایران میثاق مدرسه سلیمانی انجام داده است ، تشکر کرد. .
17- در میان آثار دریافت شده در ساختار مینی فیلم ، در حالی که هیئت داوران از این مینی فیلم قدردانی می کنند ، برای سرباز میهن رادیو ایران و به عنوان پدر رادیو ، نشان سلیمانی با لوح تقدیر توصیه و جایزه بهترین کار به برنامه حسین معصومی رادیو ورزش حبیب دل داد.
18- در ساختار اخبار ، در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران از گزارش راز نگین از مرکز خراسان رضوی و سرباز استانی رادیو معارف ، لوح تقدیر کلاه سلیمانی و جایزه بهترین کاری که بابا قاسم از مرکز قوم به شیما کرمیانی انجام داده اند ، تشکر کردند.
19. در ساختار برنامه های محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ، در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران از برنامه های استخراج داده در مرکز خوزستان و به معنای واقعی کلمه از مرکز اصفهان ، با قرص متمایز سلیمانی تشکر کردند. به حسین خلیل نژاد جایزه شیرین ترین کار عسل در رادیو جوانان اهدا شد.
سرانجام ، در بخش گزارشات ، هیئت داوران دریافت این جایزه را در بین آثار ارسالی در نظر نگرفتند.

انتهای پیام