اخبار ورزشی

شرط پیروزی سرخابی‌ها در دربی تهران/ توصیه به سرمربی استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرتضی یکه مهاجم پیشین استقلال در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس به آنلاین گفت: دربی بازی دیگری از کل بازی است. میزبان. مهم نیست که این مسابقه چه تعداد تیم فنی یا بازیکن هر دو تیم حساس نیست ، اما این بازی برای همه طرفداران فوتبال و حتی برای کسانی که فوتبال را دنبال نمی کنند یک نیاز خاص دارد.

مهاجم سابق استقلال اظهار داشت: هر تیمی که در این دیدار آرام باشد و استرس را از بین ببرد ، برنده خواهد شد. نقش یک بازیکن باتجربه یا دربی آزاد در این مسابقه بسیار مهم است. بازیکنانی که این بازی را انجام داده اند می توانند آرامش خاطر و تجربه را به ارمغان بیاورند نه آنها این بازی سخت و حساس را منتقل کرده اند تا بتوانند با روحیه خوبی آماده شوند.

او مربی آبی را در این باره نظم داد پوست وی از نظر برخی بازیکنان آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: چندین سال شاهد چنین اتفاقاتی بودیم اما محمود فکری نشان داد که تجربه زیادی در استقلال دارد. او یک بازیکن را می شناسد نجات او نمی تواند کار خود را بی سر و صدا ادامه دهد ، بنابراین عملکرد خود را در عوض این رفتار قابل ستایش است و من فکر می کنم همه مربیان لیگ برتر باید راحتی را کنار بگذارند و آن را قبول نکنند. بی انضباطی تیم آنها را تحت کنترل داشته باشید.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که دربی 94 چه نتیجه ای خواهد داشت؟ با خونسردی گفت کلمه عبور پیروزی در این مسابقه. البته من خیلی دوست دارم که استقلال در این مسابقه پیروز شود ، اما امیدوارم نتیجه هرچه باشد ، هر دو تیم آماده ارائه بازی زیبایی به تماشاگران خواهند بود.