اخبار فرهنگی

اشتیاق به کشیدن درختان با ضربات قلمو

گوستاو کلیمت ، هنرمند اتریشی ، یکی از مشهورترین نقاشان تاریخ بود که در طول کار خود به عنوان نقاش ، بسیاری از نقاشی های منظره طبیعی را خلق کرد.

به گزارش ISN ، گوستاو کلیمت ، که به عنوان بزرگترین استاد جنبش هنری تمایز وین شناخته می شود ، چندین نقاشی را از جنگل های مختلف خلق کرد ، گاهی نیمه انتزاعی و گاهی واقعی.

کلیمت صبح هنگام عبور از کنار استراحت در کنار دریاچه آترس در میان درختان اطراف قدم می زند و نتیجه آن منظره ای از طبیعت است.

اولین شماره از اثر کلیمت

کلیمت چندین بار توس را نقاشی کرد. او اغلب برای نقاشی درختان از قاب عکس استفاده می کرد. البته ، استفاده از این نوع نقاشی یکی از ویژگی های بارز جنبش هنری “جدایی وین” بود.

شکل 2

هر ضربه برس به شاخه های درختان در جعبه های “Klimt” نشان دهنده یک برگ ، یک گل یا یک میوه است.

شکل 3 / از آثار کلیمت

نکته در مورد نقاشی های “Klimt” با موضوع درختان این است که ما هرگز آسمان را نمی بینیم. فقط قسمتهای کوچکی از آسمان در قسمتهای بالایی نقاشیها ظاهر می شود.

شکل 4

نقاشی های سبز پر از نقشه های کوچک نتیجه گرایش کلیمت به جنبش های امپرسیونیسم و ​​نئو-امپرسیونیسم است. در آن زمان ، تأثیرات امپرسیونیسم در نقاشی های بسیاری از نقاشان دیده می شد.

در کارهای این دوره از زندگی حرفه ای خود ، “کلیمات” با کمک برس های عمودی نقاشی های خود را تعمیق بخشید. وی در این نقاشی ها نمایی از درختان نزدیک دریاچه اتروسک در اتریش را به تصویر می کشد. این نقاشی ها آثار بسیار انتزاعی هستند. فقط با کمک تنه های درخت می توان تشخیص داد که بالای جعبه برگ درختان است. در نگاه اول ، آنچه در بالای تصویر مشاهده می شود ، دریای ضربات قلم مو است.

انتهای پیام