اخبار حوادث

دیدار دکتر همتی با رئیس صلیب سرخ غنا

دکتر همتی با رئیس صلیب سرخ غنا دیدار کرد

جلسه ای بین رئیس انجمن ماه سرخ ایران و رئیس صلیب سرخ غنا. توافق شد كه مركز بهداشتی هلال احمر غنا را به یك بیمارستان تخصصی ، اعزام داروهای مدرن و تجهیزات تخصصی و اعزام پزشكان ایرانی به غنا جهت توسعه و ادامه همکاری بین دو جمعیت ملی ، غنا.

به گزارش خبر فوری ، دکتر کریم همتی با رئیس جمهور کوامی گیما آکوافو و کوفی آدو ، دبیرکل انجمن صلیب سرخ غنا در آکران دیدار کرد.
در این نشست ، رئیس انجمن ماه سرخ ایران ضمن تمجید از دعوت و دیدار با مقامات صلیب سرخ غنا ، فعالیت ماه سرخ ایران ، به ویژه برای مقابله با بیماری کوید 19 را تشریح کرد: “روابط گرم بین ماه سرخ و دولت ایران مزایایی دارد.” بیشتر ایرانیان از خدمات ماه سرخ بهره مند شده اند.
کوامی گیما آکوافو ؛ رئیس صلیب سرخ غنا همچنین با ابراز خرسندی از دیدار خود با رئیس انجمن ماه سرخ ایران گفت: روابط ایران و غنا بیش از 30 سال قدمت دارد.
وی افزود: روابط بین دو جامعه ملی ، شورای عالی و رهبری صلیب سرخ غنا ، با توافق تمام مدیریت ارشد صلیب سرخ کشور انجام شده و اهمیت روابط بین ماه سرخ ایران و صلیب سرخ غنا ، سطح همکاری این دو را بالا می برد. همچنین یک کشور بوده است. این رابطه از سال 2014 به عنوان توافق نامه ای بین دو جمعیت ملی ایران و غنا نوشته شده است و یکی از اساسی ترین و گرمترین روابط بین جمعیت های ملی در سطح فدراسیون بین المللی انجمن های صلیب سرخ و ماه سرخ است.
باید از جلسه ای بین رئیس انجمن ماه سرخ ایران و مقامات صلیب سرخ غنا ، از جمله بازسازی مرکز بهداشت هلال احمر غنا در یک کلینیک و بیمارستان غنا ، استقرار تجهیزات مدرن و تخصصی به مکان های مختلف اطراف مرکز ، استقرار و استقرار پزشکان ایرانی نام برد. داروها و تجهیزات پزشکی از ایران ، عمدتا از کارخانجات دارویی ماه سرخ ایران غنا ، اجرای پروژه های آموزشی و پزشکی با همکاری صلیب سرخ و وزارت بهداشت غنا ، اجرای یک پروژه ویزیت رایگان در منطقه منفی و آموزش مشترک کمک های اولیه. صلیب سرخ غنا موافقت کرد.
همچنین تصمیم گرفته شد که دو جمعیت ملی در سطوح مختلف مورد توافق دولتهای دو کشور ، روابط و انتقال تجربیات خود را در ایران در زمینه آموزش ، پیشگیری از بیماریهای عفونی و غیرواگیر ، مدیریت حوادث گسترش دهند. برای کاهش خطر و پاسخ به بلایا با صلیب سرخ غنا همکاری کنید. ماه سرخ ایران همچنین در فعالیت های سطح بالای بهداشت و مدیریت بلایای مربوط به صلیب سرخ غنا و در کمیته مشترک اقتصادی شرکت خواهد کرد.
بر اساس مباحث مطرح شده در این نشست ، فرصت ها و ایده های توسعه همکاری بین دو جمعیت از جمله امکان صادرات داروها و تجهیزات پزشکی مصرف شده با همکاری انجمن هلال احمر ایران و انتقال کالاهای جمعیتی برای ساخت دو مرکز است. ماهواره ها توسط کارشناسان و تیم های تخصصی در جلسات لازم مورد بررسی قرار می گیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن ماه سرخ ، مرکز بهداشت انجمن ماه سرخ ایران از سال 1990 با ارائه خدمات در زمینه های پزشکی عمومی ، زنان ، زایمان ، دندانپزشکی ، اطفال ، چشم پزشکی ، گوش و حلق و بینی ، فیزیوتراپی ، سونوگرافی در غنا فعالیت می کند. ، اورژانس ها ، آزمایشگاه ها و داروخانه ها با ارائه تفاهم نامه با صلیب سرخ از سال 2014 تا 10 سال برای ارائه خدمات بشردوستانه به نیازمندان به پایان رسید و ادامه یافت.

انتهای پیام