اخبار حوادث

علی انصاریان درگذشت – خبر فوری

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی پس از تحمل بیماری ویروس کرونا قلب دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبر فوری ، علی انصاریان که از اوایل فوریه در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود ، از بیماری عروق ویروس کرونا قلب رنج می برد و بر اثر این بیماری درگذشت.

انصاریان متولد سال 1977 است و از سال 1990 با پیوستن به تیم جوانان پیام تهران فوتبال حرفه ای را شروع کرد. بانک سپه ، بانک ملی و فجر سپاسی تیم های دیگری بودند که در رده جوانان علی انصاریان بازی کردند و سپس فجرسپاسی به تیم بزرگسالان پیوست تا حرفه فوتبال خود را به صورت حرفه ای ادامه دهد. او در سال 1998 پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و در 88 بازی 6 بار برای قرمزهای پایتخت گلزنی کرده است.

وی یک سال به سایپارا رفت و سپس به پرسپولیس بازگشت و به مدت 48 سال با این تیم به مدت دو سال بازی کرد. این مدافع میانی در سال 2007 به استقلال رفت و 23 بازی پیراهن تیم را بر تن کرد. استیل آذین ، استقلال اهواز ، گسترش فولاد تبریز و شاهین بوشهر انصاریان از دیگر تیم هایی بودند که در آنها بازی کرد و سرانجام وی در سال 1390 رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مدافع نام معروف فوتبال ایران 6 بار با تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد و تیم احساس غرور کرد.

علی انصاریان پس از پایان فوتبال خود وارد عرصه بازیگری شد و در جایزه سکوت ، سپر ، پایان پایان ، جمله ، دو روز تعطیل ، حس خوب زندگی ، اژدر ، باشگاه عروس و فیلم های سینمایی کار کرد. رمانتیسم عماد و توبا. “عاشقانه عماد و توبا” در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در حال نمایش است.

خبرگزاری خبر فوری درگذشت علی انصاریان را برای خانواده وی و جامعه فوتبال و هنر تسلیت گفته است.

انتهای پیام