اخبار حوادث

جان باختن ۳ تن در پی تصادف و وقوع حریق در بزرگراه آزادگان

رئیس مرکز اورژانس تهران از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن سه نفر در یک حادثه و آتش سوزی یک خودرو در بزرگراه آزادگان خبر داد.

دکتر پیمان صابریان در گفت وگو با خبر فوری اظهار کرد: امروز ساعت 16:46 دقیقه یک دستگاه کامیون پژو 405 در بزرگراه آزادگان در مرکز اورژانس 115 تهران با کامیون برخورد کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل اعزام شدند و مشخص شد 405 خودرو به دلیل شدت حادثه دچار آتش سوزی شده اند.

وی افزود: در نتیجه این حادثه سه نفر در تحقیقات توسط تکنسین های اورژانس محلی کشته و سه نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز از جزئیات این حادثه خبر داد: امروز ساعت 4:44 بعد از ظهر یک حادثه باعث آتش سوزی در بزرگراه آزادگان ، جلوتر از بزرگراه ساوه در مسیر شرق به غرب شد. تهران از سیستم آتش نشانی شهرداری مطلع شد و پس از آن بلافاصله چهار اکیپ آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل احتمال ترافیک شدید ، چهار ایستگاه از دو لاین مخالف به محل اعزام شده است.

ملکیک اظهار داشت: به محض ورود نیروها مشاهده شد که یک دستگاه کامیون باربر به دلایل نامعلوم با قسمت عقب پژو 435 برخورد کرده و باعث تخریب و تخریب قسمت بزرگی از خودرو شده است.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه اتاق خودرو و کامیون پژو در آتش سوخت. وقتی نیروها رسیدند ، دو وسیله نقلیه در آتش سوختند و مشخص بود که مردم در صندلی عقب پژو محبوس شده اند.

سخنگوی آتش نشانی گفت: راننده پژو 405 و راننده کامیون توانستند به سرعت از آنجا خارج شوند ، اما سه نفر ، احتمالاً زنان ، در عقب پژو گرفتار شدند. این افراد دچار سوختگی شدید شده و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عملیات به پایان رسیده و ترافیک زیادی ایجاد شد اما اکنون بخشی از تقاطع باز شده و تردد به آرامی ادامه دارد.

ملکی گفت: این مکان برای بررسی علت حادثه به مأموران پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام