اقتصادی

امکان خرید و فروش آنلاین ارز فراهم می‌شود

امروز ساختمان جدید انجمن مبادله پول افتتاح شد و دو پروژه نماد قیمت و صرافی ها طبق گفته مسئولان آن انجمن ارائه شد ، در صورت موافقت بانک مرکزی در آینده امکان خرید و فروش پول وجود دارد آنلاین در انجمن صرافان.

به گزارش خبر فوری ، امروز (چهارشنبه) ساختمان جدید انجمن پول ایران افتتاح شد و دو پروژه از این انجمن یعنی برچسب قیمت و وب سایت صرافی ارائه شده است.

در این مراسم سعید مجتهدی – دبیرکل اتحادیه صرافی های پول – گفت: نمودار قیمت یکی از نگرانی های بانک مرکزی است و انجمن صراف زمینه ای را برای ارسال قیمت های تبلیغ شده به همه صرافی ها فراهم کرده است.

وی افزود: یکی از مشکلات صرافی ها این است که برخی اوقات با درج قیمت درگیر شده اند و درخواست انجمن صرافان به آنها اجازه اخذ مجوز و قیمت را داده است.

لواسانی ، رئیس اتحادیه صرافان ، گفت: تبلیغات برچسب قیمت و وب سایت صراف نشان می دهد که بخش خصوصی به این بلوغ رسیده است تا برای مردم اقدام کند. برای رفاه حال مردم پیشنهاد دهید.

وی افزود: “ما باید موضوع خنثی سازی تحریم ها را ادامه دهیم.” لازم به ذکر است که من باید اطمینان حاصل کنم که هر شخص ، سازمان و شرکتی می تواند پول را منتقل کرده و کالا را در هر نقطه از جهان وارد کند. با وجود تحریم ها ، هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و امیدوارم در آینده ای نزدیک بازار مبادله ای متشکل برای انجمن صرافان تشکیل شود.

این یک ضرب المثل است؛ پروژه سایت صرافی تهیه و راه اندازی شده است و کل جامعه تغییر دهنده پول می توانند سایتی با مارک تجاری پول ساز داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که این سایت معتبر است و توسط انجمن صرافان و بانک مرکزی پذیرفته می شود تا قیمت های مختلف ارز را اعلام کنید.

یکی دیگر از پروژه های انجمن صرافان جدول قیمت است که قیمت ها را هم در اپلیکیشن و هم در متن شبکه های اجتماعی انجمن اعلام می کند که از طریق آن قیمت ارزهای مختلف در سراسر کشور جمع آوری می شود و میانگین اعلام می شود.

همچنین ، به گفته مسئولان انجمن صرافان ، در حال حاضر 60 تا 70 صندوق در برنامه صرافان مبادله می شود و جامعه هدف این پروژه 300 صندوق را تغییر می دهد.

علاوه بر این ، در آینده خرید و فروش پول در برنامه انجمن اصلاح کنندگان که نیاز به تأیید و همکاری بانک مرکزی دارد ، امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام