اقتصادی

درگاه‌های ارائه‌دهنده رمزارز مسدود می‌شود

با توجه به اینکه در روزهای اخیر مسئولان بانک مرکزی بر ممنوعیت معاملات پولشویی بین افراد تحت قانون شورای عالی و کابینه مصوب سال 1998 برای مبارزه با پولشویی تأکید کرده اند ، شاپرک اعلام کرده که این شرکت یارانه ها را پرداخت خواهد کرد. با دادن اجازه برای صدور کد ارز ، جلوگیری می شود.

به گزارش خبر فوری ، طبق گفته مقامات بانک مرکزی ، قانون مبارزه با پولشویی شورای عالی و تصمیم هیئت وزیران در سال 1998 برای ممنوعیت “مبادله ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین ایران” ممنوع است ، روز گذشته مرکز ملی فضای مجازی گزارش داد که “سایت های تجارت بیت کوین مجوز ندارند.

از طرف دیگر ، هماتا همچنین پیشنهاد کرد که کسانی که رسما کد ارز را استخراج می کنند ، می توانند از آن برای واردات استفاده کنند و مبادله ارزهای رمزپایه بین آنها مجاز نیست.

بنابراین ، مبادله رمز ارز مجاز به استخراج رسمی رمز ارز برای واردات است ، اما تجارت این نوع ارز بین افراد ممنوع است.

اگرچه بسیاری از سرمایه گذاران بورس به بازار ارزهای رمزنگاری شده مراجعه کرده اند ، اما رئیس مرکز ملی فضای مجازی در مصاحبه ای با خبر فوری گفت که افزایش شیب قیمت ارزهای رمزپایه را نمی توان تضمین کرد و افرادی که وارد این حوزه می شوند به نفع کشور برای جمع آوری ثروت نیستند و ترک سرمایه

پس از طرح این موارد ، شاپرک در نامه ای به طرفداران و پذیرندگان سیستم پرداخت شرکت گفت که این شرکت باید مراقب خود باشد تا به طور مداوم و برخلاف قوانین جمهوری اسلامی خدمات به شرکت های غیر سنتی ارائه ندهد. بلافاصله پس از دریافت نامه از ایران. خدمات پرداخت الکترونیکی را به پذیرندگان تأییدشده ای که مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران و الزامات بانک مرکزی (یا مثلاً محدود به فروش کدهای ارزی ، فروش VPN ، شرط بندی و بازی و غیره) ارائه نمی دهند ، واگذار کنید و نتیجه را به شاپرک گزارش دهید.

انتهای پیام