اخبار حوادث

برگزاری اولین مانور امداد هوایی در تهران

اولین مانور نجات هوایی در تهران در زمان بحران صبح امروز در اولین پایگاه شکاری مهرآباد انجام شد.

به گزارش خبر فوری ، اولین مانور امداد هوایی در کشور مطابق با دستورالعمل های بهداشتی بود و ستاد تاج ملی استان تهران ، قرارگاه ثارالله و ستاد کل نیروهای مسلح پایتخت مجاز به پیشگیری و مدیریت بودند بحران تهران. این سازمان با تمرکز بر اولین پایگاه شکار در لورگاری مهرآباد و با همکاری نیروی هوایی ارتش ، قرارگاه ثارالله ، سازمان مدیریت بحران ، انجمن ماه سرخ ، سازمان اورژانس ، پلیس ، دانشگاه علوم پزشکی ، آتش نشانی و خدمات امنیتی.
بر اساس سناریوی فرضی ، محل این مانور اولین شکارگاه شهید لشگری ، بالگرد سازمان نجات و نجات ماه سرخ ، بالگرد سازمان اورژانس تهران و بیمارستان بعثت در نظر گرفته شد.
وی در این مانور زلزله فرضی بر اساس سناریوی پیش بینی شده را روز چهارشنبه ، 11 مارس ، ساعت 7:30 صبح با بزرگای 6.5 ریشتر با مرکز خرابی ری نزدیک تهران اعلام کرد و باعث چندین تخریب شد. مناطق تهران.

بنابراین ، پس از اعلام زمین لرزه فرضی ، کارگران ویژه مدیریت بحران تهران ایجاد شدند و سازمان مدیریت و پیشگیری از بحران استان تهران درخواست فعال سازی سامانه فرماندهی امداد هوایی را ارائه داد. با این کار سیستم نجات هوایی تهران به درخواست سازمان مدیریت بحران از پایگاه ثارالله فعال شد و سپس پایگاه ثارالله با اولین پایگاه شکاری که فعالیت های مانور را آغاز کرد ، ایجاد شد.
همچنین برای انجام مراحل عملیاتی مانور ، تخلیه نیروها از هواپیماهای باری ، مراقبت از مجروحان در حومه شهر و انتقال بار به هواپیماها و در نهایت تخلیه مجروحان در دستور کار قرار گرفت.
در این مانور میزان حادثه و فعال شدن ستاد ویژه مدیریت بحران کلانشهر تهران و پایگاه اول شکاری توسط رضا کرمی محمدی ، ستاد مدیریت بحران استان تهران و امیر زال بیگی ، پایگاه شکاری ناشه و با پشتیبانی ماه سرخ و نیروهای اضطراری ، آتش نشانان و آتش نشانان C-130 دو هواپیما ، 707 هواپیما و یک هواپیمای 747. آنها به نیروی هوایی ارتش پیوستند.
همچنین یک فروند بالگرد اورژانس تهران برای بارگیری و انتقال مجروحان به زمین نشست و فرود آمد ، یک فروند بالگرد MI-17 Red Red با تیم واکنش سریع به زمین نشست ، یک فروند بالگرد شینوک از پایگاه شکاری به سمت بیمارستان بعثت پرواز کرد و برای مانور به پایگاه بازگشت. انجام شده. انجام شده.
تجهیزات مورد استفاده در این مانور شامل 4 فروند هواپیمای ثابت ، دو فروند بالگرد ، 44 دستگاه خودروی سبک ، 15 دستگاه وسیله نقلیه متوسط ​​و 13 دستگاه خودروی سنگین و 8 ابزار فنی نجات و 5 مجموعه ابزار پزشکی فنی بود. مانور نجات بیمارستان با در نظر گرفتن سناریوی 30 مجروح ، در ارتفاعات نزدیک اولین پایگاه شکار انجام شد.
انتهای پیام