اخبار حوادث

افزایش مصدومان حوادث ترافیکی/ رکوردزنی انجام تست پی‌سی‌آر طی دیروز

رئیس سازمان اورژانس کشور از 16 مارس تا تاریخ 115 گفت. بخش اورژانس 110 هزار مأموریت انجام داده و گفت: از این تعداد 17901 مأموریت ترافیکی و 92000 مأموریت غیر ترافیکی بوده اند.

به گزارش خبر فوری ، پیر حسین کولیوند وی امروز در یک کنفرانس خبری گفت: “سال گذشته ما چندین بار برنامه ها و عملیات ویژه ای را برنامه ریزی کردیم.”

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به طرح سلامت نوروزی گفت: اگرچه سیاست های وزارت بهداشت و به ویژه سفرهای وزیر بهداشت به عنوان یک فرمانده متخصص در منطقه کرونا در سفر نبود ، اما ما بیشتر در انتقال تاج نقش داریم. ویروس. “یا ما می دانستیم که این در دیدارهای مشترک است. در عزاداری و ازدواج ، انتقال بسیار بیشتر است و ویروس به سرعت گسترش می یابد. امروز ، ما به تدریج تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب را افزایش می دهیم.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر طرحی را با عنوان طرح سلامت نوروز آغاز کردیم. ما پروژه را با شدت بیشتری از 25 تا 15 آوریل ادامه خواهیم داد.

وی گفت: “یكی از آنها مسئله اورژانس و 115 بیماری و مسئله بهداشت (هم بهداشت محیط و هم مدیریت بیماری های عفونی) و سازماندهی و معالجه خون و داروها و تجهیزات و تجهیزات است.” سرانجام ، ما پوشش عمومی را بر اساس برنامه سلامت نوروز برای عموم بررسی کردیم.

وی افزود: اگرچه ما همیشه در مواقع اضطراری آماده هستیم اما هشدار سریع تری را اعلام کردیم و همه همکاران شیفت خود را چند برابر کردند.

کولیوند در بخش دیگری از این نشست گفت: “ما به دنبال یک برنامه عملیاتی بهداشتی برای نوروز هستیم ، هم برای ادغام خدمات بهداشتی و هم برای افزایش ظرفیت نگهداری و عملیاتی خدمات بهداشتی ، و داروها و تجهیزات و مردم و ذخیره خون.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از 16 مارس ، زمانی که این پروژه آغاز شد ، 115 اورژانس 110،000 مأموریت را انجام داده اند که 17،901 مأموریت ترافیکی و 92،000 مأموریت غیر ترافیکی هستند. تلفات رانندگی در مقایسه با سال گذشته چند برابر شده است که نشان می دهد افزایش سفر منجر به تلفات رانندگی بیشتر شده است.

کولیوند با استناد به دو طرح قلب و سکته مغزی 247 و 724 گفت: از زمان اجرای این طرح از 25 اسفند تاکنون 474 نفر نجات یافته اند.

وی افزود: در آن دوره در اثر اورژانس هوایی 64 پرواز داشتیم و در نتیجه اورژانس هوایی 100 مجروح منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی در سراسر کشور یک میلیون و 255 هزار نفر بوده است که از این تعداد 272 هزار نفر در بیمارستان بستری شده و بقیه در شرایط سرپایی مداوا می شوند. از این تعداد 18 هزار و 931 نفر در محله های خاص پذیرفته شدند.

وی گفت: “تعداد جراحی های اورژانسی که در بیمارستان ها انجام شده 29144 جراحی اورژانسی و 66،020 جراحی انتخابی (اختیاری) است.”

به گفته وی ، شایع ترین دلیل مراجعه به مراکز بهداشتی ابتدا “بیماری های تنفسی” ، سپس “ضربه” ، سپس مشکلات قلبی و روده ای و سپس “بیماری های مغزی” است.

وی گفت: “علاوه بر كار پزشكی ، ما به شدت مراقب مسائل بهداشتی هستیم.” “300،000 بازرسی توسط همکاران بهداشت با هدف حفاظت از سلامت مردم و ارائه مراقبت های پیشگیرانه انجام شده است.” بازرسان حدود 325000 کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی یا منسوخ شده را کشف و از بین بردند.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: 9 هزار و 487 واحد صنفی وارد مراکز قضایی شدند و 2066 پرونده به دلیل تخلفات مختومه شد.

کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد که 891،631 آزمایش PCR برای تشخیص بیماری قلبی در سراسر کشور انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: “از 25 آوریل ، تعداد مأموریت های اضطراری 10 هزار ، از این تعداد 1،320 مأموریت ترافیکی و 724 و 247 کد در 95 کشور بود. تعداد بیماران سلامت محور 149،963 بود. آنها مراقبت برای.

کولیوند گفت: “دیروز 3054 عمل جراحی اورژانسی و 2559 عمل جراحی انتخابی داشتیم و حدود 146995 آزمایش PCR انجام شد و دیروز رکورد این موارد شکسته شد.”

در بخشی دیگر از جلسه ، وی با بیان اینکه در ونفسا کرونا اورژانس های ریلی و دریایی را راه اندازی کردیم ، گفت: اولین اتوبوس آمبولانس که توسط ایران خودرو دیزل با کمک سازمان اورژانس طراحی شده ، ناوگان زمینی ساخته شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: ما برنامه های دقیق تر برنامه ریزی اضطراری را برای سال 1400 داریم و همچنین خدمات اضطراری را تمدید خواهیم کرد. 48 مورد اضطراری هوایی وجود دارد که ما با کمک وزیر بهداشت و همکاران آنها را تمدید خواهیم کرد. تجهیزات آمبولانس به روز هستند اما ما در تلاش هستیم آنها را توسعه دهیم. 5400 سرباز جدید به نیروهای ما اضافه شدند.

واکسیناسیون کلیه پرسنل اورژانس تا پایان ماه آوریل

کولیوند در پاسخ به این س whatال که چند درصد از کارگران اورژانس واکسن ضد تاج را دریافت کرده اند ، نتیجه گیری کرد: “این کار در چهار مرحله انجام می شود.” در مرحله اول ، 25٪ از همکاران قبل از عید واکسینه شده اند ، در هفته اول نوروز ، 25٪ دوم واکسینه می شوند و تا 6 آوریل ، 25٪ از سوم و در پایان ماه همه کارگران اورژانس واکسینه شده

انتهای پیام