اخبار حوادث

برنامه‌ای برای یک‌طرفه‌ کردن جاده‌ها نداریم / مسافران، بازگشت را به تعویق نیندازند

معاون پلیس راهور ناجا با اشاره به مهلت 72 ساعته خروج وسایل نقلیه غیربومی از تهران و کرج همچنین تأکید کرد که آنها قصد ندارند جاده ها را در روزهای آخر نوروز یک طرفه کنند.

به گزارش خبر فوری ، سردار تیمور حسینی وی در این زمینه خاطرنشان کرد که به دلیل نارنجی بودن شهرهای تهران و کرج از امروز موضوع کنترل ورود و خروج در مرزهای این دو استان برقرار می شود.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، ترافیک بین تهران و کرج و شهرهای اقماری اطراف با شرایط خاص آنها مختل نمی شود.

معاون پلیس راهور ناجا گفت: ما 72 ساعت 72 ساعت به افرادی که تهران یا البرز را انتخاب کرده اند مهلت داده ایم که امروز به پایان می رسد ، این بدان معناست که از فردا بر تردد خودروهای غیربومی نظارت می شود. این کنترل از طریق دوربین هایی در سطح جاده و از طریق همکاران ما در مجتمع پلیس راهنمایی و رانندگی در استان های تهران و البرز انجام می شود.

سردار حسینی اظهار امیدواری کرد که هموطنان که به هر دلیلی برنامه ریزی های لازم را برای بازگشت انجام دهند ، ابراز داشت: با پایان یافتن تعطیلات ، وی باید چهارشنبه و پنجشنبه این برنامه را برای بازگشت انجام دهد و حداقل بازگشت را در روز جمعه ببیند. این توصیه دو دلیل عمده دارد. اولین دلیل این است که ما قصد نداریم به یک جهت برویم ، برخی بازگشت را به تأخیر می اندازند زیرا محور یک طرفه خواهد بود. در حالی که ما برنامه ای برای محورهای یک طرفه نداریم.

وی افزود: مشکل دوم این است که تأخیر در بازگشت به ساعات آخر منجر به خستگی و عدم تمرکز و افزایش خطر تصادفات نمی شود.

سردار تیمور حسینی خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت بر حرکت وسایل نقلیه عمومی ، به ویژه سفرهای مسافرتی با اتوبوس ، عمومی به هیچ وجه ناوگان عمومی مشمول این محدودیت نیست ، نه برای بار و نه مسافر. اتوبوس ها ، مینی بوس ها ، اتومبیل های اجاره ای ، وانت ، کامیون و تراکتور به هیچ وجه مشمول این محدودیت نمی شوند. این سازمان همچنین مسئول مسائلی مانند مسافرت است.

انتهای پیام