اخبار حوادث

دستگیری سارق وسایل کادر درمان و بیماران در مرکز تهران

زنی به جرم سرقت تجهیزات و تجهیزات پزشکی شهروندان به بیمارستان های مرکزی تهران دستگیر شد.

به گزارش خبر فوری ، مدتی پیش پس از سرقت تلفن ها و تجهیزات پزشکی از بیمارستان های مرکزی تهران ، 148 افسر پلیس انقلاب موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اولین گام ، متهم تصاویر دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار داد. بیمارستان ها را ذکر کنید. شناخته شده است.

با بررسی فیلم ها ، متهم که زن جوانی بود ، در حالی که در بیمارستان بود پرستار ، بیمار و تجهیزات پرستار ، بیماران و تجهیزات پزشکی را سرقت کرد و پرستار یا بیمار مورد توجه قرار نگرفت و بلافاصله از بیمارستان مرخص شد . در همین راستا اقداماتی برای دستگیری این فرد انجام شد و مأموران پس از کسب مجوز قضایی این فرد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وقتی متهم به کلانتری منتقل شد ، زن اعتراف کرد که به مواد مخدر اعتیاد دارد و همچنین اشیای مسروقه را برای تهیه مواد مخدر فروخت. وی همچنین اعتراف کرد که در کنار تخت بیمارانی که بی هوش بوده و پس از ورود به بیمارستان تلفن همراه آنها را به سرقت برده اند ، ظاهر شده است. همچنین ، هنگامی که پرستار بیهوش بود ، لوازم پزشکی مانند دستگاه های اندازه گیری فشار خون ، دزدگیرها و تلفن های همراه را از خانه سالمندان به سرقت برد.

با تأیید این خبر ، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری بزرگ تهران به خبر فوری گفت که تحقیقات درباره سایر جرایم علیه این زن همچنان ادامه دارد ، اما پرونده وی برای ادامه تحقیقات به دادسرا ارسال شده است.

سرهنگ طرهانی با بیان این مطلب: یافتن جزئیات پرونده در دستور کار پلیس 148 انقلاب قرار دارد و متهم برای اخذ دستور قضایی به دادستان اعزام شد.

انتهای پیام