اخبار فرهنگی

فیلمی بین المللی با نام حضرت خدیجه(س) خواهیم ساخت

خبر فوری / قم رئیس م Instituteسسه فرهنگی هنری معنویت اعلام کرد که بهترین های سینمای ایران برای ساخت فیلمی از زندگی حضرت خدیجه (س) انتخاب می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در حجت ملکی ، با اشاره به تهیه و ویرایش فیلمنامه ای برای زندگی پر برکت حضرت خدیجه (س) ، هشدار داد که الگوهای عالی مانند بزرگان و علمای دین باید در اسلام گنجانده شود. . تا آنجا که ممکن است به جهان نزدیک شود: در این راستا ، بیوگرافی و زندگی نامه آنها باید در قالب های مختلف رسانه ای ، به ویژه فیلم ها و سریال ها ، به جامعه ، به ویژه جوانان ارائه شود.

وی افزود: ام المسلمین حضرت خدیجه کبری (س) بیش از 25 سال است که با پیامبر اکرم (ص) زندگی می کنند و نقش وی در بقای اسلام غیرقابل انکار است. پاکدامنی و پاکی ، مقام و ثروت والای وی باعث شهرت وی به عنوان یکی از بزرگ قریش شده است.

رئیس م Instituteسسه معنویت با استناد به حمایت مادی و معنوی از پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت خدیجه (س) اظهار داشت: تهیه فیلمنامه ای برای زندگی حضرت خدیجه (س) با یک بین المللی می تواند مقدمه باشد. بیشتر این فیلم و انیمیشن مربوط به زندگی رهبران مذهبی است که مقامات باید در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه به دنبال بهترین های سینمای ایران برای ساخت فیلمی از زندگی حضرت خدیجه (س) هستیم ، توجه بیشتری به تأثیر فیلم و سینما بر علمای بزرگ و حکام داشت و گفت: درآمد بسیار سنگین. و برای ساخت این فیلم عالی ، آپلود مناسب باید حذف شود و به نظر می رسد که پیش تولید طولانی و گسترده ای خواهد داشت.

ملکی تکمیل یک فیلمنامه بسیار غنی و مناسب ، فراهم آوردن کلیه امکانات و تجهیزات لازم و تأمین منابع اعتباری لازم برای تولید این فیلم را بسیار مهم دانست و گفت: ما از همه سازمان های فرهنگی و حوزوی و همه فعالان و هنرمندان به ویژه کمک می خواهیم فیلمنامه نویسان

وی با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) یکی از چهار زن برتر جهان بشریت است ، از تلاش خود برای انتخاب یکی از مشهورترین کارگردانان کشورمان برای ساخت این فیلم خبر داد و گفت: “امیدواریم بتوانیم مثبت و م effectiveثر باشیم گامهایی برای توسعه دانش دینی پیشرفته در جامعه است. “

وی با اشاره به تأثیر محتوای رسانه ای ، به ویژه در فضای مجازی ، گفت: “متأسفانه ، این کتاب در سبد خرید بسیار ضعیف شده است.” وی گفت: “ما تاکنون نقاط ضعف زیادی در این زمینه داشته ایم و باید فضای کتاب را برای جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.” بیایید پرش کنیم

رئیس م Instituteسسه معنویت با بیان اینکه اکثر شیعه و سنی اذعان دارند که حضرت خدیجه (س) مادر مسلمان است و بیش از 100 شیعه و سنی نزدیک به زندگی وی هستند ، تصریح کرد: درباره نمایش چهره در فیلم ، و مراکز رأی گیری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام