اخبار حوادث

بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه

راهور ناجا ، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس از آغاز شماره گذاری و مراکز جایگزینی ثبت نام در چهار استان کشور خبر داد.

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبر فوری وی با اشاره به تعطیلی مراکز جایگزینی شماره و ثبت نام به دلیل شرایط کرونا قرمز ، گفت: پس از گزارش به ستاد تاج ملی و شماره گذاری و ثبت نام چهار استان در استان های سیستان و بلوچ ، ایلام ، بوشهر و اردبیل از قرمز تغییر کرده است. به رنگ نارنجی است. مراکز تعویض از روز شنبه ، 10 مه سال جاری بازگشایی می شوند.

وی با بیان اینکه این کار از طریق قرارهای اینترنتی برای دریافت خدمات در این مراکز انجام می شود ، افزود: شهروندان می توانند برای مراجعه به مراکز شماره گذاری و تغییر ثبت نام از امروز قرار ملاقات های اینترنتی را درخواست کنند.

در مورد تاریخ انقضا دادستان ، راهور ناجا ، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس نیز اظهار داشت که دوره تعطیلی مراکز به تاریخ انقضا دادستان اضافه می شود و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. به عنوان مثال ، تعداد روزهایی که مراکز شماره گذاری در چهار سرزمین بسته شده اند به وکیل اضافه می شوند.

محمدی در مورد سایر استان ها گفت: با تغییر در ایالت کرونا تصمیم به بازگشایی مراکز شماره گذاری در سایر شهرها گرفته می شود.

سرانجام ، از مشتریان خواسته شد تا به احترام به پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و به موقع بودن در این مراکز ، به بازگشایی مراکز شماره گذاری و ثبت نام توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام