اقتصادی

صندوق نوآوری از ظرفیت کرسی‌ نظریه‌پردازی بهره می‌برد/حضور ۳۰ شرکت در سوریه

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از نمایندگی شرکت های دانش بنیان و نمایندگان صندوق در سوریه برای تأمین فناوری های تولید شده خبر داد.

به گزارش خبر فوری دکتر سیاوش ملکی فر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه تفاهم نامه بین دبیرخانه کمیته نظریه ، انتقاد و صندلی های بحث و صندوق نوآوری و شکوفایی ، گفت که این صندوق از قانون حمایت از دانش متولد شده است. ، اضافه کنید: انگیزه های مبتنی بر دانش را به آنها داده است. این مشوقها توسط مهارتهای دانش بنیان توسط شرکتهای مورد تأیید معاون علمی ریاست جمهوری ارائه می شود.

وی با تأکید بر اینکه تعداد شرکت های دانش بنیان به 6000 شرکت رسیده است ، گفت: “این شرکت ها ظرفیت برجسته ای برای توسعه محصولات در زمینه های مختلف ، نفت و گاز ، بهداشت ، فضا ، هوا ، حمل و نقل و کشاورزی دارند.

ملکی فر با اشاره به اینکه برخی از این شرکت ها به ظرفیت صادرات دست یافته اند ، خاطرنشان کرد: 30 شرکت سوری و نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارائه محصولات فن آوری خود ، عمدتا در زمینه ساخت و ساز ، حضور داشتند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس جمهور بر لزوم تبیین و نقد کشور در زمینه های نوآوری تأکید کرد و تأکید کرد: کرسی های نظریه پردازی به ویژه با مشارکت دانشگاهیان توانایی نقد در این زمینه را دارند. .

به گزارش خبر فوری ، مراسم امضای مشترک بین دبیرخانه کمیته حمایت از کرسی نظریه ، انتقاد و بحث و صندوق نوآوری و شکوفایی تقریباً بعد از ظهر در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

هدف از این گزارش کمک به سازماندهی صندلی های نظریه پردازی و انتشار مربوط به اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور و بازاریابی پروژه های نوآورانه در زمینه علوم انسانی و آموزش دینی بود.

انتهای پیام