اخبار حوادث

جزئیاتی از سفر خبرنگاران محیط زیست و واژگونی اتوبوس

آژانس حفاظت از محیط زیست جزئیات سفر خبرنگاران برای بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه را در سندی درگذشت دو خبرنگار ارزشمند محیط زیست را تسلیت گفته است.

به گزارش خبر فوری ، پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده است که با دعوت از سالن اقامتگاه احیای دریاچه ارومیه ، صبح امروز تور رسانه ای بازدید از پروژه های توسعه این سالن اقامت آغاز شده است.

در طی این سفر دو روزه ، 20 خبرنگار از رسانه های کشور ، چهار کارمند روابط عمومی سازمان محیط زیست و دو کارمند ستاد احیای دریاچه ارومیه ساعت 6:30 صبح برای بازدید از دریاچه ارومیه از فرودگاه مهرآباد تهران به ارومیه سفر کردند. پروژه های توان بخشی.

پس از ورود به ارومیه ، این گروه با اتوبوس آماده شده توسط اداره محیط زیست استان غربی آذربایجان برای بازدید از تونل زاب در شهر پیرانشهر اعزام شدند.

امروز بعد از ظهر خبرنگاران با لوکوموتیو وارد تونل شدند و پس از بازدید از تونل زاب حوالی ساعت شش بعد از ظهر ، برای استراحت و صرف ناهار به سد کنیاسیب بازگشتند. متاسفانه ، اتوبوس حامل خبرنگار و تیم تحویل در نتیجه یک تکنسین واژگون شد. خطا

بلافاصله پس از این حادثه دلخراش هلال احمر و نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان به بیمارستان امام خمینی نقده اعزام می شوند.

در نتیجه این حادثه ، متأسفانه دو خانم روزنامه نگار برجسته محیط زیست به نام های ریحانه یاسمانی از خبرگزاری ایرنا و مهشاد کریمی از خبرگزاری خبر فوری کشته شدند.

در این حادثه 17 نفر دیگر زخمی شدند که 4 نفر از آنها برای ادامه درمان به ارومیه اعزام شدند و 13 نفر دیگر در بخش سرپایی مداوا می شوند.

انتهای پیام