اخبار حوادث

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

وزیر بهداشت با درخواست دکتر پیر حسین کولیوند مبنی بر استعفای رئیس سازمان اورژانس کشور موافقت کرد و دکتر پیمان صابریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبر فوری سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا) نوشت: خدمات ارزشمند و جهادی این برادر بزرگوار سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد شد. “

جنابعالی در همه زمینه های بحرانی ، از جمله سیل ، زلزله و تصادفات جاده ای ، به ویژه در روزهای سخت تاج و همچنین قبل و قبل از توسعه فعالیت های توسعه اضطراری هوا ، دریا ، قطار و جاده ، حضوری صادقانه ، مسئولانه و محبت آمیز دارید. مطمئناً یک بیمارستان در اوراق طلای خدمات نظام سلامت ثبت شده است. پیاده سازی کدهای 247 و 724 و تعداد بیماران نجات یافته از قلب و سکته یکی دیگر از خدمات ارزشمند مدیون تلاش شما و همکاران گرامی شما بود.

پیوند اعضا به ویژه قلب به مراکز پیوند در کوتاه ترین زمان ممکن برای همه فراموش نخواهد شد.

با آگاهی از مشکلات شما ، من هرگز آمادگی پذیرش استعفای مدیریت این مجموعه را نداشتم و می دانید که واگذاشتن مسئولیت های یک برادری صادقانه ، وفادار و م howثر چقدر دشوار است. بنابراین ، ضمن پذیرش استعفای خود ، با وجود تمایل درونی و اعتقاد روحی برای حمایت از مشکلات جسمی و روحی ، برای شما آرزوی سلامتی ، افتخار و سربلندی می کنم ، به عنوان پاداشی برای خدمات ارزشمند به افراد شریف.

مطمئنا قرار گرفتن در هر موقعیتی به دلیل افتخار و علاقه به جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان م effectiveثر خواهد بود. »

دکتر نمکی طی حکمی دکتر پیمان صابریان ، رئیس اورژانس تهران را به عنوان سرپرست اورژانس کشور منصوب کرد و متن آن به شرح زیر است:

“دکتر پیمان صابریان عزیز ، با توجه به سوابق علمی و اجرایی شما ، به عنوان” رئیس سازمان اورژانس کشور “معرفی شده اید.

انتهای پیام