اخبار حوادث

بوی نامطبوع در اصفهان/عاملان دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: عاملان این حادثه که مدیران یک شرکت تولیدی بودند، پسماند شیمیایی واحد تولیدی خود را در فاضلاب نزدیک مناطق شمال کلانشهر اصفهان تخلیه کرده بودند.

وی که خواست نامش در خبر منتشر نشود، افزود: عاملان این حادثه شناسایی و دستگیر شدند و پرونده این افراد به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هجدهم شهریور جاری در باره این حادثه گفت: با استشمام بویی شبیه گاز از سوی ساکنان نواحی شمال کلانشهر اصفهان از جمله رهنان، ملک‌شهر، خانه اصفهان و خیابان امام خمینی و تماس‌های متعدد با آتش‌نشانی و شرکت گاز، شناسایی عامل این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

منصور شیشه فروش افزود: گزارش اولیه حاکی از این بود که مواد شیمیایی در یکی از فاضلاب‌های منطقه رهنان در شمال شهر اصفهان تخلیه و موجب انتشار بوی نامطبوع در مناطق مختلف شمال شهر شده بود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تاکنون چند مورد از اینگونه موارد در مکان‌های مختلف اصفهان رُخ داده و برخورد لازم نیز با عاملان آن صورت گرفته است، گفت: مُتصدیان کارگاه‌ها باید پسماند‌های خود را برای امحاء در مناطق و سایت‌های مشخص شده تخلیه کنند، ولی گاهی افراد سودجو، آن‌ها را در اراضی رها می‌کنند و سبب مزاحمت برای اهالی می‌شوند.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.