اخبار حوادث

روایت نماینده تهران از پیگیری پرونده عنابستانی و مامور راهور

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ما از ابتدا هیچگاه اصل آنچه اتفاق افتاده را انکار یا توجیه نکرده ایم و اکنون همه منتظر رای نهایی قوه قضائیه هستیم.

به گزارش خبر فوری ، ملک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

“درباره تاریخ سرباز و نماینده:

در ابتدای داستان ، با دستور آقایان قالیباف و قاضی زاده (رئیس کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان) ، موضوع باید در این جدول بررسی و نهایی شود.

هر دو طرف به کمیته نظارت دعوت شدند. آقای عنابستانی ظاهر شد و توضیحی داد که طبیعتاً نیاز به پاسخ طرف مقابل داشت.

طرف دوم (ناجا) علیرغم دعوت ها و پیگیری های متعدد حاضر نشد و ترجیح داد از طریق شکایت پرونده را ادامه دهد. طبیعتاً کمیته نظارت مجلس بدون شنیدن سرباز متهم نمی تواند تصمیم یکجانبه بگیرد و ما نمایندگان از جزئیات روند قضایی بی اطلاع بودیم و قدرت مداخله را نداشتیم.

اخباری مبنی بر محکومیت همکار ما در رسانه ها منتشر شد ، ناگفته نماند ، تا دیروز که سخنگوی دادگستری رسماً اعلام کرد که او به طور رسمی تبرئه شده و گاهی مجازات می شود و پرونده مورد تجدیدنظر قرار گرفت. [به دلایل نیازمند بررسی] او پذیرفته است.

از آنجا که شاکی رویه را از پارلمان حذف کرده است ، انتظار نظر مستقل از پارلمان اشتباه است و تنها رای نهایی قابل قبول است.

از ابتدا ، من هرگز نمی خواستم اصل آنچه اتفاق افتاده را انکار یا توجیه کنم ، می خواستم به حقیقت و عدالت پی ببرم ، که اکنون مسئولیت دستگاه قضایی است. همه ما منتظر رای نهایی هستیم. “

به گزارش خبر فوری ، چندی پیش کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن گفته می شد علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم اجازه خودروی خود به مسئول راهنمایی و رانندگی سیلی زده است. سفر با خط BRT

انتشار این کلیپ واکنش های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت و دستگاه قضایی بلافاصله وارد این پرونده شد.

انتهای پیام