اخبار حوادث

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در خصوص ارائه 28 پایگاه برای مدیریت بحران که شامل تاج تهران می شود ، گفت: در حال حاضر این تعداد فعال است و در صورت نیاز وزارت بهداشت ، پایگاه های بیشتری ایجاد کنید. واکسن به این شماره.

به گزارش خبر فوری ، رضا کرمی محمدی در این باره گفت: سال گذشته سه پایگاه بحران برای بهبود بیماران کرونری در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت ، اما تنها در موج دوم شیوع ویروس کرونا ، برخی از این پایگاه ها مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: این پایگاه ها هنوز در اختیار ستاد تاج است.

وی در پاسخ به این پرسش که چند داوطلب از خانه پایداری و ایمنی در مراکز واکسیناسیون مشغول به کار هستند ، گفت: بیش از 100000 داوطلب از خانه پایداری به سازمان مدیریت بحران اطلاع داده اند که آماده خدمت در مراکز واکسیناسیون هستند. در نامه ای ، این سازمان نام نیروهای داوطلب را به مقر تاج و فرمانداری تهران اعلام کرد. البته طبق گزارشات تنها بخشی از این نیروهای داوطلب فعال هستند.

بر اساس گزارش شهر ، کرمی محمدی به این س answerال پاسخ می دهد که آیا استفاده از امکانات و تجهیزات مبتنی بر بحران و مختص شرایط بحران منجر به انقضای آنها می شود یا خیر؟ وی توضیح داد: اکثر وسایل اولیه را نمی توان در میان مدت پوشید ، سایر وسایل مانند ماسک ، چادر و … مدام شمارش می شوند تا در صورت فرسودگی یا منقضی شدن جایگزین شوند. به طور کلی ، تجهیزات اولیه برای مدیریت بحران مطابق بودجه اختصاص یافته از سوی شورای اسلامی شهر تهران و یک برنامه مشخص ، دائما در حال تعمیر و به روز رسانی است.

انتهای پیام