اقتصادی

محصولات نوآور ایران‌ساخت شناسایی می‌شوند

ششمین جشنواره نوآوری در محصولات برتر ایران با حمایت ساختمان فرهنگ دانش بنیان دانش و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش خبر فوری ، این جشنواره ملی در ششمین دوره خود ، توسعه اقتصاد دانش بنیان و تقویت اکوسیستم نوآوری کشور را هدف گرفته است.

جشنواره عالی نوآوری ایران با هدف شناسایی ، انتخاب ، بازرسی و طبقه بندی نوآوری های اصلی شرکت های ایرانی انجام می شود. این اقدام که در چهار بخش نوآوری محصول ، نوآوری خدمات ، نوآوری فرآیند و نوآوری در کسب و کار انجام می شود ، زمینه ای برای ترکیب و ارزش گذاری تلاش های صنعت و تجارت و شناسایی نقاط قوت و پیشرفت ها برای نهادینه سازی و بالغ شدن فرآیندها فراهم می کند. نوآوری در شرکتهای ایرانی کمک.

در حال حاضر مرحله شناسایی شرکت در دبیرخانه جشنواره آغاز شده است و علاقمندان به حضور در جشنواره می توانند با مراجعه به http://productinnovation.ir/ فرم اعلامیه خود را پر کنند.

ارزیابی نوآوری ها در این جشنواره بر اساس سه مرحله اصلی تکمیل فرم خوداظهاری تهیه شده توسط شرکت متقاضی ، حضور و تجزیه و تحلیل ارزیابی کنندگان حرفه ای دبیرخانه جشنواره و در نهایت اعتبار بخشیدن به نتایج در کمیته علمی خواهد بود. به شاخصهای اصلی ارزیابی نوآوریها در شرکتها بر اساس منطقی گام به گام متمرکز بر طراحی نوآورانه است که با ارائه اسناد و شواهد معتبر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

مکان و تأثیر منحصر به فرد نوآوری های منتخب ، تمرکز بر نوآوری های مشتری مداری و تمرکز بر محتوای اصلی نوآوری ها از جمله رویکردهای اصلی جشنواره است. این رویداد در فوریه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

بر اساس اعلام معاون علمی رئیس جمهور ، شرکت های ایرانی با پروژه های نوآورانه باید برای اطلاع از روند حضور در جشنواره به وب سایت رسمی جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام