اخبار حوادث

مرگ دو تن در پی ورود پرشیا به جوی آب

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از کشته شدن دو نفر در پی واژگونی خودروی ایرانی در آب خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبر فوری وی در این زمینه گفت صبح امروز ساعت 6:28 صبح ، آتش نشانی تهران از آتش سوزی خاتون آباد قیامدشت از حادثه یک دستگاه خودروی پهاتوت پارس با هشت سرنشین مطلع شد و درخواست کمک کرد.

وی با بیان اینکه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه خاوران به قیامدشت نرسیده است گفت: نظرات ارسال شد. در حالی که آتش نشانان تهران آنجا بودند و آتش نشانان قیامدشت عملیات را انجام می دادند ، یک دستگاه خودرو پژو پارس در حال حرکت در جاده مشاهده شد که ناگهان از مسیر اصلی خود دور شده و درست در آب می چرخد. آره.

ملکی گفت: “این خودرو دارای هشت سرنشین بین 20 تا 30 سال بود ، از جمله چهار زن و چهار مرد.” هنگامی که آتش نشانان از تجهیزات موجود برای تخلیه آنها استفاده کردند ، افراد داخل خودرو محبوس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که دقایقی بعد آتش نشانان 7 سرنشین باقی مانده از خودرو را تخلیه و مصدومان دیگر را به بیمارستان منتقل کردند.

پس از اتمام عملیات آتش نشانان در ساعت 7:21 صبح برای اطمینان از منطقه ، وی اظهار داشت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام می شود ، اما آتش نشانان به مردم هشدار داده اند که عنوان را بر ظرفیت یک سوار قرار ندهند. ماشین.

انتهای پیام