اخبار فرهنگی

تاکید استاندار یزد بر رفع مشکلات سرمایه گذاری گردشگری؛ کوتاهی بانکها پیگیری می‌شود

خبر فوری / یزد استاندار یزد بر حل مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به ویژه مشکلات مربوط به شهرداری ها تاکید کرد و گفت: این جا برای جنگ اقتصادی است و باید با تصمیم جدی تری به مسائل رسیدگی شود.

“مهران فاطمی” چهارشنبه شب در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان یزد در فرمانداری ، گفت برخی از این املاک و خانه های تاریخی به 200 سال پیش بر می گردند و مشمول توجه شهرداری نمی شوند. کمک به توسعه زیرساخت های گردشگری و حل فشارها ، برنامه ها و مشکلات.

وی با اشاره به اینکه این جلسه محلی برای مکالمات عادی و معمولی نیست ، افزود: “اگر می خواهید توجیه و حرفه های عادی را مبادله کنید ، برگزاری این جلسات مشکلی ندارد. ما در اینجا برای حل مشکل با هم ملاقات می کنیم و تصمیم گیری می تواند موانع را برطرف کند. “

استاندار یزد از کمبودهای بانکها و عدم پرداخت تسهیلات مربوط به مجوزهای حفاظت از تاج اظهار تعجب کرد و گفت: ارتباط این کاستی ها با تاج چیست؟ جلسات باید با هر بانک اصلی برگزار شود و هیچ یک از آنها مبلغ زیادی نیست ، بانک ها باید هزینه آن را بپردازند.

وی گفت بانک ها باید از منابع داخلی برای پروژه هایی استفاده کنند که تا پایان سال جاری می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد.

فاطمیک با اشاره به اینکه این جلسه احساسات اقتصاد مقاومتی را شامل نمی شود ، گفت: “این اتاق برای جنگ اقتصادی است و مسائل باید با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.”

استاندار یزد با بیان اینکه باید شرایط استان را در موارد مختلف اقتصادی مربوط به جهش تولید ارزیابی و کنترل کنیم ، گفت: ابتدا باید مسائل را در موقعیت واقعی تحلیل و تشخیص دهیم و بتوانیم.

وی با تاکید بر اینکه زمان تحکیم اقتصاد استان و اصلاح ساختار استان فرا رسیده است ، گفت: ما باید مشکلات را بر این اساس حل کنیم: “ما نباید به دنبال تشکیل کارگروه باشیم و بهتر است بدانیم اقتصاد. “

استاندار یزد با بیان اینکه باید به حضور نخبگان در این جلسات دامنه داده شود ، تصریح کرد: این کارگروه ها نقطه اتصال نخبگان است و باید تلاش کنیم تا الگویی برای اجرا ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه گفتمان دانش و نوآوری گفتمان های مبارکی است ، تصریح کرد: با این حال ، این مسائل باید پخته شود و ما باید مسیر جدیدی را پیدا کنیم و در عین حال قدرت دستگاه های مختلف می تواند مشکل را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه این جلسات باید در بخش شهر و به دستور فرمانداران برگزار شود ، گفت: ستاد باید راه اندازی شود و بنشیند و مورد بررسی قرار گیرد ، ما باید وظیفه ای را به استانداران بدهیم و آنها باید تأثیرگذار باشند.

فاطمیک با تأکید بر اینکه افراد درجه دوم و سوم که قدرت تصمیم گیری ندارند نباید به این جلسات بیایند ، گفت: “اینجا اتاق حکمروایی جنگ اقتصادی است و منظور این جلسات عقل سلیم است. جلسات. البته ، موضوع پیگیری نقطه قوت این جلسات است. “

وی به تداوم تعهدات انجام نشده اشاره کرد و گفت: مطالبات استان باید در سطح کلان دنبال شود و ما باید از حقوق استان دفاع کنیم.

استاندار از رشد و توسعه گردشگری در استان با وجود شرایط تاج تقدیر کرد و گفت: “یک مدیر موفق شجاع ، شجاع و پیگیر است و چشم انتظار انجام مسئولیت است.”

یزد اولین استان برای سرمایه گذاری گردشگری است

در ابتدای این نشست “سید مصطفی فاطمی” مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان اینکه آمار سرمایه گذاری میراث و گردشگری سامانه سیب یزد اعلام شد ، گفت: یزد با 481 پروژه با بیشترین سرمایه گذاری در سطح کشور ، 248 پروژه 147 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 47 درصد است.

وی افزود: 54 پروژه در دوره کرونا و بین کاهش ها متوقف و لغو شده است و این یک نکته است. از سوی دیگر ، ما در زمینه سرمایه گذاری خارجی نیز در رتبه اول قرار داریم.

یزد ، مدیرکل میراث فرهنگی ، عمده مشکلات و مسائل موجود در کشور را تفویض اختیارات استانی و عدم رعایت قانون برای حمایت از مالکان بناهای تاریخی عنوان کرد: مشکلاتی مانند نافرمانی بانک ها و ناسازگاری. منطقه ، مسائلی مانند هزینه های شهرداری و … مشکلات گردشگری را تشویق کرده است.

ضرورت اجرای قانون حفاظت از بافتهای تاریخی

“محمد میرشمسی” معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی یزد در این جلسه گفت که بانک ها از دستورات ستاد تاج پیروی نمی کنند. اما شورا با ایجاد یادداشتی تحت عنوان ارائه پارکینگ ، پول زیادی جمع آوری می کند.

این مقاله حقوقی با بیان اینکه منجر به تغییر نظر سرمایه گذاران یا از دست دادن سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت برتر می شود ، گفت: ما باید مقرراتی را برای حفاظت از مالکان و ساکنان قانونی و بهره برداری دولتی و غیردولتی وضع کنیم. به

انتهای پیام