اخبار عمومی

اسلام با ولایت حضرت علی(ع) کامل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنجشنبه در گردهمایی مدیران و معاونان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تبریک عید غدیر ویژگی‌های این عید مهم مسلمانان را برشمرد و با استناد با آیات الهی، اظهار داشت: اسلام با ولایت علی علیه‌السلام کامل شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، غدیر خم را روز بسیار بزرگ، شکوه و نقطه عطف برای مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: یأس دشمنان، اکمال دین، نعمت‌های الهی و رضایت و خشنودی پروردگار، ارمغان غدیر است.

وی جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را بسیار مهم دانست و بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این کانون‌ها تأثیرات قابل توجهی در پی داشته است که یکی از آنها ناکامی اهداف دشمنان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جوانان این استان در همه عرصه‌های انقلاب وفاداری خود را به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ولایت نشان داده‌اند گفت: جوانان استان بوشهر با ایستادگی پای انقلاب، و مقاومت در برابر دشمنان، اهداف آنان را ناکام و خنثی کرده‌اند.

فرهنگ مقابله با استعمار در بوشهر نهادینه شده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: جوانان استان در عرصه پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، حرکت‌های دانش‌بنیان، تولید علم و عرصه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی بسیاری داشته‌اند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه جوانان این استان همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: موفقیت جوانان استان بوشهر در همه عرصه‌ها ستودنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ مقابله با استعمار و استکبار در مردم استان بوشهر نهادینه شده است افزود: هم اینکه استان بوشهر در عرصه‌های مختلف با حضور در صحنه اهداف دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با تهاجم تحریف دشمنان گفت: این کانون‌ها باید نقش خود را در عرصه جهاد تبیین بیشتر کنند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر تجهیز این مراکز به امکانات آموزشی نوین و پیشرفته تأکید کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برتر به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند.