اخبار ورزشی

امیدوارم ملی پوشان تنیس بتوانند جزو 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرند

احتشام زاده: امیدوارم ملی پوشان تنیس بتوانند جزو 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرند

کارشناس تنیس روی میز گفت: امیدوارم ملی پوشان تنیس بتوانند جزو 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرند چون رقابت در آسیا سخت است.

مجید احتشام زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر فوری، در مورد کیفیت مسابقات المپیاد ورزشی اظهار کرد: این مسابقات امسال به دلیل حضور قهرمانان جهان و آسیا با کیفیت بالایی برگزار شد و بهترین دوره مسابقات بود. تقریبا 31 استان حضور فعال داشتند و تهران هم که در سه دوره گذشته قهرمان این المپیاد بود امسال میزبانی بازیها را به عهده داشت.

وی در مورد فعالیت کمیته پیشکسوتان تنیس روی میز هم گفت: کمیته فعالیت خوبی دارد. چهار مسابقه در سال داریم. سال گذشته به مسابقات جهانی اعزام شدیم و مدال‌های خوش رنگی را کسب کردیم بهمن ماه امسال هم باز مسابقات قهرمانی جهان را داریم که به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. دوره گذشته با کسب سه مدال طلا و دو نقره موفق شدیم سوم جهان شویم امسال هم تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را برای ایران به دست بیاوریم.

این کارشناس تنیس روی میز ایران در ادامه در خصوص ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان در رویدادهای پیش رو گفت: تیم ملی ایران در حال حاضر باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که رقابت در این مسابقات هم سخت است چون بهترین‌های دنیا در رشته تنیس روی میز در آسیا حضور دارند، ولی با این حال امیدوارم بتوانیم جزو هشت تیم برتر آسیای قرار بگیریم. سپس بازی‌هایی آسیایی هانگژو را داریم که یک المپیک آسیایی است و موفقیت تیم آنجا برای ما بسیار با اهمیت است. نیما و نوشاد عالمیان به همراه امیر حسین هدایی در بخش مردان و شیما صفایی هم در بخش بانوان نمایندگان ما در هانگژو خواهند بود که برای هر چهار عزیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.