اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بهترین دوچرخه‌ دخترانه‌هایی که رکورد‌دار فروش هستند !

خرید دوچرخه برای کودکان به‌خودی‌خود کاری سخت و مشکل است؛ این مورد در خرید دوچرخه دخترانه نیز می‌تواند یک چالش بزرگ به شمار برود. در حال حاضر برندهای بسیار زیادی در بازار داخلی و خارجی وجود دارند که در زمینه تولید دوچرخه کودکانه مشغول به کار هستند، بااین‌وجود اغلب افراد باور دارند که دوچرخه‌های کودکانه و پسرانه قابل‌تفکیک از یکدیگر نیستند و به‌مانند هم می‌باشند؛ درصورتی‌که باتوجه‌به متفاوت‌بودن آناتومی بدن دختران و پسران، دوچرخه‌های استاندارد نیز از تفاوت‌های مشخصی برخوردار خواهند بود. در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین دوچرخه‌های دخترانه حال حاضر جهان که رکورددار فروش هستند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین دوچرخه‌های دخترانه پرفروش در جهان

از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دوچرخه‌های دخترانة حال حاضر جهان اساس نظرسنجی‌ها انجام شده متعلق به برندهای خاصی می‌باشد. بیایید تا با این دوچرخه‌ها و ویژگی‌های آنها بیشتر آشنا شویم:

دوچرخه کودک دخترانه قناری جنی| Canary Jenny

یکی از نام‌آشناترین برندهای دوچرخه که در ایران نیز شناخته شده بوده و محبوبیت بالایی دارد را می‌توان برند  قناری عنوان کرد. این برند تایوانی محصولات خود را در انواع دوچرخه‌های کودکانه باکیفیت بسیار بالایی عرضه می‌کند. یکی از بهترین انواع دوچرخه دخترانه این برند مدل Jenny است که مختص دختران بوده و برای راحتی هرچه بیشتر آنها طراحی شده است.

دوچرخه دخترانه Jenny از فریمی آلومینیومی و به‌صورت کاملا حرفه‌ای جوش‌کاری شده و طراحی شده است که ضدزنگ و ضدضربه بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این ویژگی باعث شده تا این دوچرخه هم از استقامت بسیار بالایی برخوردار باشد و هم وزنی سبک داشته و به راحتی مورداستفاده قرار بگیرد.

دوچرخه دخترانه تراویس مدل 1606 Travis

یکی دیگر از بهترین دوچرخه‌های دخترانه موجود در بازار را می‌توان این مدل معرفی کرد که یک انتخاب عالی برای آموزش دوچرخه‌سواری به کودکان به شمار می‌رود. این دوچرخه با چرخ‌هایی به قطر16 اینچ عرضه می‌شود که برای کودکانی که تازه شروع به دوچرخه‌سواری می‌کنند، انتخاب سنجیده‌ و دقیقی به شمار می‌رود. برخورداری از فریم سبک آن باعث شده تا کنترل این دوچرخه برای کودکان به بهترین نوع ممکن انجام بگیرد؛ همچنین دستگیره‌های این دوچرخه نیز در ابعاد کوچکی تهیه شده‌اند تا تطابق بیشتری با دست‌های کوچک‌تر دختران داشته باشند. در کنار آن موقعیت قرارگیری پدال‌ها و زین دوچرخه نیز به نحوی است که دختران می‌توانند به راحتی بر روی آن قرار گرفته و بنشینند.

در کنار این مورد پایه زین قابل‌تنظیم این دوچرخه بدون ابزار به آنها اجازه می‌دهد تا با بلندتر شدن قد خود به راحتی از آن استفاده کنند. در کنار این مورد ترمزهای دستی چرخ‌های عقب و جلو، کنترل آن را از همیشه ساده‌تر کرده و لذت سوارشدن و رکاب‌زدن را برای کودک بیش از هر زمانی به همراه می‌آوردند.

دوچرخه دخترانه اوکی مدل OK 16 HR920

از دیگر دوچرخه‌های محبوب و پرفروش دخترانه در ایران می‌توان مدل HR290 از برند OK را معرفی کرد. این برند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوچرخه در سراسر جهان است که شرکت مرکزی آن نیز در چین قرار دارد. اوکی در سال‌های اخیر انواع مختلف دوچرخه‌های دخترانه را طراحی و عرضه کرده است که مخصوصاً به علت مرغوبیت اجزا و متریال به‌کاررفته در آن‌ها در کنار قیمت مناسبشان شناخته شده می‌باشند.

شما می‌توانید با دوچرخه دخترانه مدل HR290 سواری راحتی را در مناطق شهری از جمله مسیرهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روها و حتی پارک‌های جنگلی تجربه کنید. این محصول یکی از پرطرفدارترین دوچرخه‌های شهری دخترانه برند ویوا است که امکانات بسیار زیادی همچون صندلی پهن فنردار، سبد، سبد چوبی کلاسیک جلوی دوچرخه، قاب زنجیر، ترک‌بند چرمی و فریمی سبک و بسیار بادوام را دارد‌. درصورتی‌که از علاقه‌مندان به دوچرخه‌های شهری کلاسیک باشید، این مدل به‌عنوان یکی از دوچرخه‌های زیبا و جذاب در این زمینه می‌تواند کمک شایانی به شما نماید.

دوچرخه دخترانه رامبو مدل Rambo 16100

یکی از زیباترین و محبوب‌ترین دوچرخه‌های دخترانه حال حاضر جهان را می‌توان مدل 16100 از برند Rambo معرفی کرد. از ویژگی‌های اصلی این مدل می‌توان به فریم و قاب زیبای باکیفیت و مستحکم آن اشاره کرد‌ این قاب فولادی با ارتفاع ایستاده و کم خود به دختران این اجازه را می‌دهد تا اولین سواری خود را راحت‌تر و با اعتمادبه‌نفس بیشتری تجربه کنند. برخورداری از لوله زین و کرپی با قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر مشخصات منحصربه‌فرد این دوچرخه است که برای تناسب بهتر آن با آناتومی دوچرخه‌سوار تعبیه شده است.

این دوچرخه را می‌توانید در اندازه‌های ۱۲، ۱۴ و ۱۶ اینچی تهیه کنید و یک سواری ایمن و جذاب را در اختیار کودکان خود قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از محافظ زنجیر کامل آن اشاره کرد که از انگشتان پا و لباس کودکان در حین رکاب‌زدن محافظت می‌کند. همچنین چرخ‌های آموزشی قابل‌جابه‌جایی این دوچرخه به همراه براکت‌های فولادی سنگین علاوه بر اینکه دوام بیشتری را ایجاد می‌کنند، به شما این اطمینان را می‌دهند که کودکتان در حین یادگیری دوچرخه‌سواری تعادل خود را بهتر حفظ کرده و کمتر با افتادن یا آسیب‌دیدن مواجه شود.

برای خرید دوچرخه دخترانه عجله نکرده و به طور کامل ویژگی‌های آنها را متناسب با نیاز کودکان خود مورد بررسی قرار دهید. یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند، فروشگاه دوچرخه آریا چرخ است که تنوع بسیار زیادی از انواع دوچرخه دخترانه را در اختیارتان قرار می‌دهد. در نتیجه آن شما گزینه‌های انتخابی بسیار بیشتری دارید که همگی با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش معتبر در اختیارتان قرار می‌گیرند.