اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

به همین راحتی از شر نم و بوی بد سرویس بهداشتی خلاص شو

یکی از معضلات ما در منزل سرویس بهداشتی می باشد. امروزه دیگر مانند گذشته سرویس ها بیرون ویا داخل حیاط منزل نیست. نفوذ آب در زیرکاشی ها و حتی به طبقات زیرین و بوی بدی که به موجب نفوذ آب در زیر کاشی و سرامیک ایجاد می شود گاها امان از ما می برد. در این مطلب ما می خواهیم راه چاره ای به شما معرفی کنیم که برای همیشه از شر این مشکل رهایی پیدا کنید.

آب بندی کف سرویس بهداشتی

آب بندی سرویس بهداشتی در برابر رطوبت و آب در حمام ، دستشویی ، استخر ، چاله آسانسور و پشت بام به دلیل اینکه این فضاها دائماً در معرض آب هستند ضروری است. بسته به نوع جنس مواد و مصالح به کار رفته در کف و دیوارها آب بندی سرویس بهداشتی، توالت، چاله آسانسور، پشت بام، حوض ها و غیره تبعات ویژه خود را دارد.

 برای مثال در سرویس‌های بهداشتی و حمام بیشتر از کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. خود مصالح هیچ آسیب ظاهری نمی‌بیند اما نداشتن درزبندی صحیح بین کاشی‌ها و سرامیک‌ها باعث می شود تا آب از درزها عبور کند. انباشت رطوبت و آب در پشت سرامیک‌ها و کاشی‌ها باعث ایجاد پوسیدگی و آلودگی‌های بهداشتی می‌شود. از طرفی عدم آب‌بندی و عایق کاری سرویس‌های بهداشتی و حمام، حتی در دیوارهای بیرونی نیز قابل مشاهده است.

دیوارهای بیرونی با توجه به نوع پوشش بیرونی و یا نوع اندود عوارض مختلفی دارند. مثلاً اگر دیوار بیرونی گچ باشد وجود نم و رطوبت باعث شوره زدگی و به مرور زمان  باعث ریزش گچ می‌شود. زمانی که محل کاشی‌های قبلی در حال بهره‌برداری باشد و مشکل نشتی وجود داشته باشد می‌توانیم بعد از ترمیم محل بند کاشی و سرامیک با استفاده از محصول نانو بندکشی و اجرای عایق بی رنگ آب بندی کالیمورا روی محل بند ها به صورت زیر عمل کنیم:

مایع آب بندی کالیمورا محصولی مطمئن برای آب‌بندی و بندکشی است. این محصول شیری رنگ است و خاصیت واتر پروفی ۱۰۰٪ بدون تخریب دارد .

این محصول جایگزین صد در صدی براي قیر و عایق های سنتی است که بعد از استفاده روی سطوح بی رنگ می شود.

 این محصول بر پایه نانو ذرات سیلیس با ابعاد ۷ نانومتر و ترکیبات پلیمری است و قابلیت ترکیب با هر نوع دوغاب را دارد و بعد از اجرا پیوند قوی با سازه ایجاد می‌کند.

این ماده دمای  ۷۵-  تا۱۰۰ + درجه سانتیگراد را تحمل می‌کند و با محیط زیست سازگاری کاملی دارد .همچنین در برابر اشعه یووی و گاز کربن دی اکسید و مواد شوینده مقاوم است. همچنین این محصول ضد جلبک و باکتری و خزه است و اجازه رشد و تجمع این مواد را در روی سطح نمی‌دهد.

مهمترین مزیت این محصول این است که بدون نیاز به تخریب و در کم ترین زمان ممکن می توانید سرویس بهداشتی یا تراس و نمای ساختمان خود را آب بند کنید و مشکل نفوذ آب و رطوبت در سازه را رفع کنید. از دیگر مزین این محصول اجرای بسیار راحت آن است.

با وجود این محصول دیگر نیاز نیست هزینه های بالایی را به تعمیرکاران برای رفع نشتی سرویس بهداشتی پرداخت نمایید و همچنین دیگر نیاز به کندن سرامیک و کاشی کف سرویس بهداشتی نمی باشد. دیگر منزل شما به خاطر کندن و بازسازی ایزوگام و کاشی کف سرویس بهداشتی کثیف و بهم ریخته نمی شود و چند روز درگیر بازسازی آن نخواهید شد.

موارد مصرف نانو بندکشی کالیمورا

1 . جهت عایق کاری بدون تخریب موزاییک ، سنگ ،سرامیک و… در سطوح ساختمانی مثل پشت بام ، سرویس بهداشتی ، تراس ، آشپزخانه ، استخر و … که علت ایجاد نم و رطوبت در آنها از بین رفتن و تخریب بند (کاشی،سرامیک،سنگ و موزاییک) در اثر گذر زمان، اجرای بی کیفیت و یا استفاده از مواد شوینده اسیدی و شیمیایی، پوسیدگی ایزوگام ، قیر و یا عدم اجرای صحیح عایق های رطوبتی می باشد.

2 . جهت بند کشی انواع کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک استفاده شده در کف ، پشت بام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، تراس ، استخر ، گلخانه ها و… .

  1. همچنین جهت بند کشی مصالح مورد استفاده در نماسازی ساختمان کاربرد دارد.

شرایط نگهداری نانو بندکشی کالیمورا

1 . این محصول باید در فضای سربسته و دور از اشعه مستقیم در دمای 5 تا 55 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

2 . از یخ زدگی محصول جلوگیری شود.