اقتصادی

بازدید معاون وزیر راه از پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی بندرامام

خبر فوری/ خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه های مسئولیت اجتماعی سازمان بندر در بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

علی اکبر صفایی که به منظور بازدید از پروژه های عمرانی، عمرانی و سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) به استان خوزستان سفر کرده است، برای انجام مسئولیت های اجتماعی از 4 پروژه مهم این سازمان بازدید کرد.

به گزارش خبر فوری، صفایی با کمک اعضای کمیته اجرایی و مدیریت کل سازمان بر اجرا و پیشرفت چهار پروژه احداث شبکه گازرسانی، جاده بندر امام به کنارگذر آبادان، زیرسازی رمپ و لوپ نظارت کرد. تقاطع همسطح و ساخت بزرگراه.

معاون وزیر راه و شهرسازی فردا در دومین روز سفر خود به خوزستان در حال بررسی روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) به عنوان بندر اصلی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی است. در کشور، بندر امام نیز برای بررسی وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری سفر می‌کند.

به گزارش خبر فوری، طرح گازرسانی 30 درصد فیزیکی و با هدف کاهش آلاینده های زیست محیطی و افزایش رضایت سرمایه گذاران بخش خصوصی، حلقه های غیرهمسطح با 72 درصد پیشرفت فیزیکی و با هدف رفع گره های ترافیکی و افزایش ایمنی راه های دسترسی است.

احداث جاده کمربندی یکی از جدی ترین الزامات شهروندان و یکی از پروژه های خطیر برای ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان است که علاوه بر تسهیل در تردد شهری، خدمات تجاری و مسکونی را نیز ارائه می دهد. متن نوشته.

از جمله اقدامات انجام شده می توان به احداث کنارگذر بندر امام آبادان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، تعمیر بزرگراه بندر امام خمینی (ره)، ساخت رمپ و لوپ در سه راهی غیرهمسطح بندر امام خمینی (ره) و توسعه گردشگری دریایی اشاره کرد. در استان خوزستان خط مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام/