اقتصادیکسب و کار خبر فوری

تعمیرکار گیربکس اتوماتیک 207

لیست تعمیرگاه‌های گیربکس ۲۰۷ تهران

اطلاع از بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ به دلیل وجود مشکلات و عیب‌های مختلفی که احتمال رخداد در این بخش را داشته و همچنین اهمیت نقش گیربکس در خودرو بسیار ضروری است. به همین جهت در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس تهران برای این خودرو می‌پردازیم. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک 207  می توانید به تعمیرگاه هایی که در ادامه به معرفی آنها  می پردازیم مراجعه کنید.

مجموعه تخصصی تعمیرکار

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷‌ در تهران مجموعه تخصصی بوده که با تکیه بر بهترین ابزارها و همچنین متخصصین باتجربه، به طور کامل مشکلات گیربکس خودروی شما را برطرف می‌کند. از جمله امکانات ویژه این مجموعه باید به خودرو بر رایگان در تمام نقاط تهران و همچنین مشاوره و عیب‌یابی کاملا رایگان اشاره کنیم. این با متخصصین آماده در هر لحظه امکان ارائه خدمات به شما در زمینه‌های مختلف را دارد. همچنین گارانتی محصولات و ضمانت نامه تعمیرات یک ساله از دیگر مزایای این مرکز تعمیرات به شمار می‌رود.

تهران گیربکس

در بحث معرفی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷‌ در تهران باید به تعمیرگاه تهران گیربکس اشاره کنیم. در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع گیربکس با بهترین روش‌ها صورت می‌گیرد و همچنین تمام تعمیرات نیز داری ضمانت نامه مخصوص هستند. امکان رزرو نوبت به صورت تلفنی و همچنین مشاوره تلفنی نیز در این مجموعه وجود دارد. خرید و فروش گیربکس، سرویس‌های دوره‌ای، تامین قطعات نایاب، خودرو بر سفارشی و… از مزایای این مرکز هستند.

گیربکس آپ

گیربکس آپ دیگر مرکز تخصصی تعمیرات انواع گیربکس از جمله ۲۰۷ است که خدمات و ویژگی‌های بسیار خوبی را دارد. در این مرکز مشاوره و عیب‌یابی به صورت کاملا رایگان انجام می‌گیرد . همچنین در صورت نیاز می‌توان از خودرو بر رایگان آن نیز استفاده کرد. ۱۲ ماه گارانتی گیربکس و قطعات از دیگر خدمات این مجموعه تخصصی است.

آدرس : ستارخان به سمت توحید ، بعد از بازارچه ، خیابان شهید صحرایی ، کوچه ماه ، جنب نمایندگی رنو ، گیربکس آپ. شماره تماس: ۰۹۱۹۵۰۹۵۰۰۹

گیربکس وان

در ادامه موضوع بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷‌ باید به مرکز تخصصی گیربکس وان تهران هم اشاره کنیم. تعمیرات مختلف گیربکس با بهترین روش و با استفاده از بهترین امکانات از خدمات این مجموعه به شمار می‌رود. همچنین کلیه خدمات شامل گارانتی نیز می‌شوند. برای مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تماس‌های موجود تماس بگیرید.

گیربکس یار

گیربکس یار مرکز تخصصی و حرفه‌ای دیگری است که برای رفع مشکلات و عیوب مختلف گیربکس می‌توان به آن مراجعه کرد. این مرکز با سابقه ۲۰ ساله و استفاده از متخصصین باتجربه، به بهترین شکل گیربکس خودروی شما را عیب یابی کرده و در ادامه به رفع مشکلات آن می‌پردازد. خودرو بر سفارشی، ضمانت نامه قطعات، ضمانت نامه فروش گیربکس، ارائه بهترین قیمت و امکان پذیرش تلفنی از جمله مزایای این مرکز هستند.

آشنایی با مشکلات گیربکس ۲۰۷ اتومات

قبل از پرداختن به بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷، باید با مشکلات گیربکس این خودرو آشنا شوید. هر گیربکسی ممکن است در طی زمان با مشکلات و معایبی روبرو شود؛ رعایت نکات کلیدی در چگونگی استفاده از خودرو و همچنین توجه به مواردی همچون تعویض روغن گیربکس در زمان مناسب می‌تواند در جلوگیری از مشکلات مختلف گیربکس نقش داشته باشد. اما جدای از دلیل عیب به وجود آمده در گیربکس ۲۰۷، بسیار مهم است که در اولین فرصت و مشاهده علائم مشکوک، حتما به مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس مراجعه کنید.

تقه زنی گیربکس

یکی از مشکلات رایج و اصلی گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ تقه زنی گیربکس است. اما علت دقیق تقه زدن گیربکس چیست؟ باید گفت بیشتر این مشکل را حین تعویض دنده از یک به دو یا از دو به سه مشاهده می‌کنیم. بی‌کیفیتی روغن گیربکس و کم بودن میزان آن، بالا رفتن حرارت کلی گیربکس، خراب شدن شیر برقی و… از دلایل این عیب هستند. البته لازم به ذکر است که ممکن است دلیل دیده شدن عیب به بخش‌های دیگر برگردد و ربطی به گیربکس نداشته باشد؛ از این رو عیب‌یابی دقیق برای رفع مشکل بسیار مهم است.

روشن شدن دکمه اس و برف

در ادامه معرفی مشکلات گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ باید به روشن شدن و چشمک زدن این چراغ‌ها نیز اشاره کنیم. روشن شدن و چشمک زدن چراغ‌ها در این بخش به مواردی همچون فرا رسیدن زمان تعویض روغن گیربکس، مشکل در شیر برقی، عدم تنظیم فشار روغن و … باشد. بنابراین با روشن شدن این چراغ باید حتما به بررسی علت پرداخت و در زمان کوتاهی نیز مشکل را برطرف کرد که خسارات دیگری برای خودرو به وجود نیاید.

گاز هرز در دنده D

اگر خودرو ۲۰۷ شما در حالتی که در دنده D قرار گرفته گاز هرز می‌خورد، احتمالا برای بررسی گیربکس آن باید اقداماتی را انجام دهید. علاوه بر این که ممکن است این عیب حوادثی را برای ماشین به وجود بیاورد، با نادیده گرفتن آن احتمال آسیب بیشتر به گیربکس هم وجود دارد.

عدم تغییر حالت دنده

در برخی موارد در خودرو ۲۰۷ با عوض کردن و جابجایی دسته دنده، حالت دنده تغییر نمی‌کند. به طور مثال با قرار دادن خودرو در حالت دنده عقب، خودرو همچنان به سمت جلو حرکت می‌کند. معمولا این عیب در سلکتور گیربکس محدود می‌شود و باید توسط تیمی حرفه‌ای و کاربلد تعمیرات مربوطه روی آن صورت گیرد.

عدم تعویض دنده

در خودروهای اتومات با افزایش سرعت، باید دنده به طور خودکار تعویض شود. در صورت عدم تعویض دنده احتمالا مشکلاتی در گیربکس وجود دارد که می‌تواند به دلیل دمای بالای گیربکس اتفاق بیفتد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی