اخبار ورزشی

فکری: هواداران آتو ندهند استقلال امسال موفق می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ محمود فکرریک پس از بازی تراکتور و استقلال در یک نشست خبری گفت: به هر دو تیم می گویم خسته نباشید. در هر دو قسمت مسابقه خوبی برگزار شد. شاید باد باعث شد کمی کیفیت بازی پایین بیاید اما در کل بازی زیبایی بود و خوشبختانه بازیکنان ما از این فرصت استفاده کردند.

وی افزود: بازیکنان ما نیز در نیمه دوم برنامه های خود را عملی کردند و با به ثمر رساندن 2 گل فاصله خوبی ایجاد کردیم. امیدوارم با این روند همراه شویم و با تمام امتیازات بتوانیم در بازی های بعدی پیروز شویم.

مربی استقلال در مورد استفاده از 3 بازیکن در خط حمله و اشتباهات تراکتورسازی منجر به ثبت این نتیجه شد یا توانایی بازیکنان تیمش این پیروزی را تعیین کرد: “ما برنامه ای داشتیم که از حریفان جلو بپرسیم و می دانستیم که می توانیم بر اساس ناتوانی. این اهداف در نیت ما بود و بازیکنان ما سخت کار کردند و 3 امتیاز بسیار خوب کسب کردند.

فیکری استقلال با هدف هواداران گفت: هوادار باهوش باشید ، افراد زیادی در داخل و خارج که می خواهند برای تیم بازی کنند. ما دوستان و دشمنان زیادی داریم که در تیم بازی می کنند و تلاش می کنند کادر فنی ، بازیکنان و مدیریت باشگاه را ضعیف کنند. امسال این تیم می تواند شرایط خوبی داشته باشد و موفق باشد اما هواداران باید متخصص باشند تا به کسی دست نزنند. ما همیشه با کسانی که در تیم بودند یا در تیم بودند این مشکلات را داشتیم. من از هواداران می خواهم برای تیم استقلال به این آقایان مراجعه نکنند.

256 251