اخبار فرهنگی

ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی

مدیریت مجموعه هتل مجلل کمپینسکی در سوئیس به زودی هتل و هتل شناور را در پیشرفته ترین و فوق مجلل ترین کلان شهر دنیا یعنی دبی افتتاح می کند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از IAکاخ شناور کمپینسکی یک ساختمان شناور خواهد بود که توسط 12 ویلا شناور لوکس احاطه شده است و ویلاها را می توان به لنگرگاه های دیگر منتقل کرد. درب این اقامتگاه شناور پنج ستاره در سال 2023 به روی مهمانان باز خواهد شد.

این کاخ شناور در کنار یکی از بی نظیرترین سواحل دبی قرار خواهد گرفت و با اقامتگاه های جذاب خود مکانی هیجان انگیز برای برخی از مسافران خواهد بود.

ساختمان اصلی کاخ شناور دارای چهار قسمت خواهد بود که قسمت مرکزی آن توسط یک ساختمان هرمی شیشه ای به هم متصل می شود و تمام ویژگی های یک هتل پنج ستاره از رستوران های منحصر به فرد گرفته تا اسپا، استخر، فروشگاه ها و سالن های ضیافت را خواهد داشت. این اقامتگاه دارای 156 اتاق و سوئیت و 12 ویلا خواهد بود.

این شرکت قصد دارد این هتل لوکس شناور را در سال 2023 افتتاح کند.

12 کلبه لوکس که توسط پنتون به هم متصل شده اند، برای مهمانان هتل برای فروش و اجاره هستند و می توانند با حداکثر سرعت 6 مایل دریایی حرکت کنند. علاوه بر این، نکته جالب در مورد این ویلاها مجهز بودن آنها به پنل های خورشیدی و طراحی سازگار با محیط زیست است.

برنولد شرودر، مدیر کل مجموعه هتل کمپینسکی، گفت: “ما از ارائه چنین تجربه منحصر به فردی به مهمانان خود در دبی از سال 2023 به بعد خرسندیم.”

انتهای پیام/