اخبار حوادث

برف و باران در جاده‌های ۵ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های 5 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبر فوری وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش پلیس از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در محور شمال به جنوب چالوس در تونل میانا و کندوان و شمال به جنوب انجام می شود. مسیر محور هراز.” منطقه بایجان بزرگ و گاهی نیمه سنگین است. تردد در سایر نقاط این محورها روان است.

وی ادامه داد: ترافیک در بزرگراه کرج – قزوین در پایانه شهید کلانتری و در بزرگراه قزوین – کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیز سنگین و نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور گزارش شده است. ، ترافیک کند و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز در خصوص وضعیت جوی جاده های کشور گفت: بر برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان و در برخی از محورهای استان اردبیل و اردبیل بارش برف و باران رخ داده است. استان های کردستان . بنابراین لازم است رانندگان قوانین رانندگی در این شرایط از جمله رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله در طول و … را رعایت کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/