اخبار ورزشی

استادان بسیجی طلایه‌دار تولید قدرت اجتماعی برای «جهاد تبیین»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند، سیدحسن هاشمی با تقدیر از نقش موثر بسیج اساتید در گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در جهت ارتقای و توجه به نگاه جهانی، اظهار داشت: بسیج اساتید و معلمان بسیجی در این مراسم نقش آفرینی کردند. هجمه استکبار. آنها سهم ارزنده ای در پیشرفت علمی کشور دارند و مروج تفکر ناب انقلابی در مراکز آموزش عالی هستند.

وی افزود: تاکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب بهترین الگو و تدبیر برای سروران بسیجی است. بسیج متشکل از نیروهای متعهد و وفادار است و این مجموعه پویا، صادق و فداکار یادگار امام خمینی(ره) و عامل بسیار قدرتمندی در تقویت وحدت، اقتدار و امنیت ملی است. این نیروی مقتدر و مردمی در شکوفایی توانمندی ها و توانمندی های ملی نقش بسزایی دارد. مقام معظم رهبری در بیانیه بسیار مهم گام دوم انقلاب اسلامی دیدگاه بسیار روشن و امیدوارکننده ای را ارائه کردند. لذا اساتید بسیج دانشگاه آزاد اسلامی نقش موثری در تبیین موضوع بسیار مهم جهاد و تحقق اهداف کلان این بیانیه و اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید چمران دانشمندی مؤمن و انقلابی بود که با صداقت، ایثار و تعهد به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد، تصریح کرد: لذا ترویج تفکر انقلابی و تقویت روحیه بسیجی ضروری است.

استاد بسیج در تولید قدرت اجتماعی پیشگام است

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: بسیج اساتید رسالت مهمی در دانشگاه و جامعه دارند. استاد بسیج در تولید قدرت اجتماعی جمهوری اسلامی و نظام جهاد مقدس پیشگام است.

اربابان بسیجی قدرت اجتماعی تولید می کنند

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: بسیج اساتید می تواند در تبیین صحیح موضوعات ارتقای نخبگان متعهد و انقلابی و تقویت فعالیت های موثر در راستای رفع مشکلات جامعه بسیار موثر باشد. بسیج در بیانیه ای اعلام کرد: فعالیت بسیج صرفاً آموزش، پیشرفت علمی، نوآوری و ماهیت معرفت و زبان آمیخته با اخلاق و تربیت گوشتی و دو آموزی نیست، اخبار علمی و اجتهاد و تولید علم. و وظایف دیگر «این هم یکی از وظایف یک استاد علم است و شما بسیجی ها می توانید در همه این عرصه ها پیشگام باشید.» وی به اهمیت بسیج معلمان اشاره می کند.

وی گفت: دانشگاه محل حضور معلمان متفکر و متعهد و بسیجیان شریان های تولید ایده و راهبرد و دانشجویان مروج این اندیشه ها در سراسر جامعه هستند. بسیج معلم نقش مهم و موثری در تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/4121/4062/