اخبار عمومی

برپایی نمایشگاه ۲۵ اثر هنری به یاد ۲۵ کودک شهید حادثه کرمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: در آستانه‌ی چهلمین روز شهدای کرمان، نمایشگاه ۲۵ اثر هنری مربیان کانون کرمانشاه به‌یاد ۲۵ شهید کودک کرمان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برپا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اتفاقی که در کرمان رخ داد بار دیگر به ما نشان داد که دشمنان کوردل از هر حرکتی که در راه آرمان‌های ایران اسلامی صورت می‌پذیرد، وحشت دارند و با حماقت دست به کارهایی می‌زنند که حاصل آن تنها باعث می‌شود خون مردم امت اسلامی بیشتر به جوش آید و از خروش در راه اسلام و آرمان‌های آن باز نایستند و گام‌های خود را در این مسیر مستحکم و محکم‌تر بردارند.

وی ادامه داد: در کانون استان نیز هم‌صدا با تمامی کشور، موجی آغاز شد تا هنرمندان کانون بتوانند انزجار خود از اتفاقی که دشمنان به طرزی وحشیانه رقم زدند را نشان دهند و با توجه به رسالت کانون بنا بر این شد تا به یاد بیست‌و پنج کودک که در حادثه‌ی کرمان به شهادت رسیدند آثاری را اجرا نمایند و همدردی خود را به این شکل ابراز کنند.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: بیست‌و پنج اثر هنری توسط بیست‌و پنج نفر از هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به یاد کودکان شهید کرمان اجرا شد، که هر یک در زمینه‌ی تخصص هنری خود همچون گرافیک، کاریکاتور، پوستر، خوشنویسی و… آثاری را با تکنیک‌های مختلف همچون کولاژ، مدادرنگی، آبرنگ، رنگ روغن و… اجرا نمودند و در این نمایشگاه که در مرکز فرهنگی و هنری آفرینش استان، به‌یاد بیست‌و پنج شهید کودک کرمان به نمایش گذاشته شد.