اخبار فرهنگی

پخش دوباره «شب دهم» حسن فتحی و چند سریال دیگر

با تغییر جدول پخش شبکه تماشا در ایام محرم، سه سریال «شب دهم»، «لحظه گرگ‌ومیش» و «ساختمان ۸۵» روی آنتن تلویزیون می‌روند.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی همزمان با ماه محرم هر شب ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه تماشا می‌رود. این سریال در سال ۱۳۸۰ تولید و پخش شد و در آن دوران از سریال‌های مناسبتی پرمخاطب بود.

سریال «شب دهم» با بازی حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی و پرویز فلاحی پور، قصه‌ای را در دوران حکومت رضاخان در تهران و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان و پرپایی تعزیه روایت می‌کند. در همین گیرودار فردی به نام حیدر خوش مرام از لات‌های تهران قدیم، خواهان ازدواج با دختری از تبار قاجار می‌شود.

سریال شب دهم هر روز ساعت ۱۸ پخش و ساعت ۶، ۱۲، ۲۴ روز بعد تکرار می‌شود.

«جونگ میونگ» سریال تاریخی محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیم هر شب ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

«جونگ میونگ» دختری شش هفت ساله و فرزند ملکه و امپراطور بزرگ است که در کشور کوچک جوسان زندگی می‌کند. او طی چند دهه شاهد تغییرات سیاسی و نظامی‌ کشور خود است و در تمام این سال‌ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشورهای دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد.

سریال «جونگ میونگ» هر شب ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳، ۷، ۱ خواهد بود.

با اتمام سریال «خواب و بیدار» کار دیگر مهدی فخیم زاده با نام «ساختمان ۸۵» به تهیه کنندگی رضا انصاریان هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش و روز بعد ساعت ۱۴، ۸، ۲ تکرار می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: با برخورد ماشین یکی از اهالی ساختمان ۸۵ با دیوار پارکینگ، بقایای مربوط به یک جنازه لابه‌لای دیوار یافت می‌شود. از آنجا که تعداد قابل توجهی از ساکنین ساختمان، به کار خلاف مشغولند، با باز شدن پای پلیس برای حل پرونده قتل، آن‌ها نیز درگیر ماجراهایی می‌شوند.

لیلا برخورداری، نفیسه روشن، محسن افشانی، رویا نونهالی، محمود پاک‌نیت و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال تلویزیونی «لحظه گرگ‌ومیش» به کارگردانی همایون اسعدیان روایتگر فراز و فرود زندگی اعضای خانواده‌ای ایرانی با محوریت زندگی تنها دختر خانواده، «یاسمن»، است که با حوادث گوناگونی همچون جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و… از دهه ۶۰ آغاز می‌شود و تا زمان معاصر ادامه می‌یابد.

بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، پانیذ برز علی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدا یاری، وحید آقاپور، احسان امانی و سیامک احصایی در این سریال حضور دارند.

 این سریال هر شب ساعت ۲۱ و در ساعات ۱۵، ۳ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «سال‌های ابری» به کارگردانی «مهدی کرم‌پور» هر شب ساعت ۲۲ و تکرار روز بعد ساعت ۴ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

علی عمرانی، عاطفه رضوی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، سینا رازانی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله و امید روحانی و فرزاد حسنی بازیگران اصلی «سال‌های ابری» هستند.

زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان زندگی او را هدف گرفته. او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز جنگ برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن جنگیده است.

سریال‌های شاهرگ هر روز «ساعت ۲۳، بازپخش ۵ و ۱۱»، بازپرس یکشنبه تا سه‌شنبه «ساعت ۱۰ و ۱۷»، همه‌گیری یکشنبه تا پنجشنبه «ساعت ۹ و ۱۶»، عشق کوفی جمعه‌ها و شنبه‌ها «ساعت ۹ و ۱۶» و سوران جمعه‌ها «ساعت ۲۴، بازپخش ۱۴» از شبکه تماشا پخش می‌شود.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.