اخبار فرهنگی

«آخرین چیزی که او به من گفت» منتشر شد

«آخرین چیزی که به من گفت» نوشته لورا دیو با ترجمه سیدرضا حسینی.

به گزارش خبر فوری، این کتاب در 416 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و 115 هزار تومان در نشر آموت منتشر شده است.

آنچه پشت جلد کتاب نوشته شده این است که دنیای «هانا هال» زیر و رو می شود که دختر بچه ای در خانه شان را می زند و یادداشتی به شوهرش می دهد. پیام این یادداشت کوتاه و مبهم است: «مراقب دخترم باش». حنا که تنها یک سال دارد آرزوهای خود را یافته و ناگهان آنها را از دست می دهد. اوون مایکلز در نتیجه یک رسوایی مالی در یک شرکت برنامه نویسی معروف ناپدید می شود. ماموران AFB و یک افسر پلیس قضایی آمریکا برای بررسی این رسوایی به هانارا می آیند و ماجرای این رسوایی به اولین خبر همه رسانه ها تبدیل می شود و هانا فقط متوجه می شود که شوهرش آن مردی نبوده که او فکر می کرد. هانا هال اکنون دو مسئولیت دشوار دارد: حل معمای پیچیده ناپدید شدن شوهرش و محافظت از تنها پسرش که از قضا هیچ ربطی به هانا ندارد.

لورا دیو، نویسنده کتاب آخرین چیزی که به من گفت، در سال 1977 در شهر نیویورک متولد شد. او دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه پنسیلوانیا است و در دانشگاه ویرجینیا در رشته نویسندگی خلاق تحصیل کرده است. لورا دیو مدتی به عنوان روزنامه نگار آزاد کار کرد و سپس به نوشتن ادامه داد.

«آخرین چیزی که به من گفت» جدیدترین رمانی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکاست. اپل تی‌وی حقوق یک سریال تلویزیونی بر اساس این رمان را خریداری کرده است و جولیا رابرتز بازیگر برنده اسکار در تالار حنا بازی خواهد کرد.

سیدرضا حسینی متولد 1348 رفسنجان، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران و علامه طباطبایی است. آموت از این مترجم ترجمه هایی از رمان های «بازگشت»، «جایی که جنگل و ستاره ها به هم می رسند» و «سرزمین آمریکا» منتشر کرده است.

انتهای پیام/