اخبار ورزشی

هاکان دمیر: بازی سختی را بردیم/ شرایط منصفانه نبود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی بسکتبال امروز جمعه در دیدار برابر قطرکه از پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا و در تهران برگزار شد با نتیجه ٧٦بر ٧٤ پیروز شد.

هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال در نشست خبری بعد از این دیدار با تاکید بر سخت بودن بازی گفت: تیم ملی قطر سرسختانه بازی کرد. این تیم در ترکیبش تغییراتی داشت، انها خوب کار کردند.

وی ادامه داد: همین موضوع بازی را برای ما سخت کرد. مسابقه سختی را بردیم و به بازیکنان تبریک می گویم.

دمیر با تاکید بر اهمیت بازی گفت: اینکه بازیکنان به هم اعتماد داشتند، مهم بود چون بازی مقابل تماشاگرانمان اهمیت داشت. بردی که به دست اوردیم مهم بود.

وی در مورد بازیکنان خارجی تیم ملی قطر و تاکید بر اینکه هر تیم ملی می‌تواند یک بازیکن تبعه کُند، گفت: نمی دارم چطور قطری هااین تعداد خارجی داشتند. این منصفانه نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان در مورد زمان اماده سازی تیم ملی گفت: دوران آماده سازی ما خیلی زیاد نبود، بعضی از بازیکنان دیر و خسته به اردوی تیم ملی اضافه شدند. با این حال، همه آنها تلاش خود را کردند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.