اخبار سلامت

شکارچی دیده شد!/ عکس – خبر فوری

آیا این صورت فلکی را می‌شناسید؟ اگرچه این یکی از قابل تشخیص‌ترین گروه‌بندی‌های ستاره‌ای در آسمان است، اما شکارچی کامل‌تر از آن چیزی است که می‌توانید ببینید!

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

شکارچی تنها با تصویربرداری دوربین دیجیتال نوردهی طولانی و پردازش پس از آن آشکار می‌شود. در اینجا غول قرمز سرد بتلژوز به‌عنوان درخشان‌ترین ستاره، در سمت چپ بالا رنگ نارنجی به خود می‌گیرد. ستارگان آبی و داغ جبار متعدد هستند، با رجل الجبار غول پیکر که بتلژوز را در سمت راست پایین و بلاتریکس را در سمت راست بالا متعادل می‌کند.

شکارچی دیده شد!/ عکس

در کمربند شکارچی سه ستاره در فاصله 1500 سال نوری از ما قرار دارند که از ابرهای بین ستاره‌ای متولد شده‌اند.

درست در زیر کمربند شکارچی یک تکه درخشان اما مبهم وجود دارد که ممکن است آشنا به‌نظر برسد؛ مهد کودک ستاره‌ای که به سحابی جبار معروف است.

درنهایت، این سحابی به سختی با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است، اما در اینجا سحابی قابل‌توجه حلقه برنارد است. یک سحابی گسیلی گازی عظیم که کمربند و سحابی جبار را احاطه کرده است و بیش از 100 سال پیش توسط عکاس پیشگام ادوارد امرسون برنارد کشف شد.

227227

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.