اخبار حوادث

آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری در راستای تحقق سند ملی اشتغال کارکنان وظیفه

پنجمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش خبر فوری، پنجمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری و مهارت آموزی نیروهای مسلح 27 دی ماه برگزار شد. نیروهای مسلح.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این جلسه با بیان اینکه سربازان رکن محوری در دفاع از خاک کشور محسوب می شوند و همواره در این امر نقش دارند، تصریح کرد: این در حالی است که جوانان ما نقش مهمی در دفاع از خاک کشور دارند. دفاع از امنیت کشور؛ بنابراین باید شرایطی فراهم شود که دوران سربازی دوران رشد و تعالی باشد.

سرلشکر باقری تمرکز بر مهارت و اشتغال را یکی از عوامل رشد جوانان در دوران تصدی خود دانست و افزود: اجرای کامل این موضوع نیازمند پیگیری قوی و همه جانبه است و باید زمینه را برای مهارت آموزی برای اشتغال فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مناسب جوانان از اهداف اصلی دولت ما بوده است، افزود: تاکنون 26 تفاهم نامه در دستگاه های اجرایی منعقد و اجرایی شده است.

سرلشکر باقری در خصوص آموزش بیش از 500 هزار نفر در حین خدمت و صدور پروانه و گواهی صلاحیت برای بسیاری از آنان گفت: در حال انجام بیشتر هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد که به آموزش مهارت های نظامی توجه بیشتری شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار حوزه سیاست راهبردی شامل آموزش مهارت های متناسب، استفاده از مهارت های ملی، سامانه های اطلاعاتی، مهارت ها و اشتغال و همچنین حمایت از اشتغال و کارآفرینی شناسایی شده است.

سرلشکر باقری همچنین در حاشیه پنجمین اجلاس سیاست عالی آموزش و پرورش کارکنان گارد گفت: برداشت.

جهاددانشگاهی آمادگی اجرای پانزده سیاست اجرایی در سند ملی آموزش و استخدام کارکنان نیروهای مسلح را دارد.

در ادامه این جلسه دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی گزارشی از طرح آموزش نیروهای جذب شده ارائه کرد و گفت: در زمینه تربیت سربازان ماهر این سازمان موفق عمل کرده است. 16000 سرباز در سال اول (2009) 8000 سرباز و در سال سوم (تا دسامبر 1400) 80000 سرباز آموزش دیدند.

جهاددانشگاهی همچنین از آمادگی وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرای پانزده سیاست اجرایی در سند ملی آموزش و به کارگیری کارکنان نیروهای مسلح تشکر کرد و گفت: زیرساخت ها و شبکه ملی این وزارتخانه با در نظر گرفتن اقدامات لازم برای اجرای 15 سیاست اجرایی تحقیق اشتغال حساب و مهارت های مورد نیاز برای مشاغل آینده و آینده، بر اساس ماموریت های مدیریت دستگاه و زمین.

وی افزود: جهاددانشگاهی در زمینه استفاده از توانمندی های ملی از طریق توانمندی های رسانه ای خود اعم از خبر فوری، ایکنا، سینا پرس و بازار کار می تواند فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه طرح جامع آموزشی را در اختیار جامعه قرار دهد. نیروهای مسلح. با ستاد کل. بودن.

دکتر طیبی بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت شبکه سراسری مراکز تخصصی و مهارتی می تواند نسبت به ساماندهی و آموزش معلمان در دوره های آموزشی کارکنان اقدام کند.

دکتر طیبی ادامه داد: جهاددانشگاهی می تواند با ستاد کل نیروهای مسلح و در زمینه سامانه های مهارتی و اطلاعاتی استخدامی از ظرفیت سامانه های مشاوره، کاریابی و هدایت شغلی گرفته تا استخدام و اشتغال همکاری کند. همکاری علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری و شتابدهی با ستاد کل نیروهای مسلح.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این دیدار امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده کل سپاه دولت. نیروهای مسلح، سرتیپ علی عبداللهی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا. دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، میثم لطفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، عارف نوروزی، فرمانده معظم کل قوا رئیس بازرسی و رئیس حراست، سردار محمد جوادزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و دفاعی نیروهای مسلح، سرتیپ محسن درهباغی، نیروهای مسلح جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار تقی مهری، رئیس عمومی ناجا. سازمان خدمات رسانی با حضور سردار محمد مهدی نژاد نوری جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دکتر پیرحسین کولیوند رئیس انجمن ماه سرخ برگزار شد.

انتهای پیام/